آیین شب شعر بین‌المللی مقاومت غزه برگزار می شود

تهران (پانا) - همزمان با فرارسیدن روز ملی غزه، آیین شب شعر بین‌المللی «مقاومت غزه» با حضور جمعی از شاعران آیینی و بین‌المللی، یکشنبه ۲۹ دی در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین شب شعر بین‌المللی مقاومت غزه برگزار می شود

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شب شعر بین‌المللی مقاومت غزه به منظور نمایش نماد مقاومت مردم شریف غزه و محکوم کردن جنایات وحشیانه اسرائیل با حضور شاعران بین‌المللی و شاعران آیینی و معاصر، یکشنبه ۲۹ دی در فرهنگ‌سرای انقلاب برگزار می‌شود.

در بخش شاعران ایرانی سید علی گرمارودی، یوسفعلی میرشکاک، حسین اسرافیلی، علی‌محمد مؤدب، محمدمهدی سیار، میلاد عرفانپور، امیرمهدی نژاد اشعار خود را با موضوع مقاومت می‌خوانند.

همچنین در بخش بین‌المللی محمدکاظم کاظمی از کشور پاکستان، احمد الحجیری از کشور بحرین، سیداحمد حسینی شهریار از کشور پاکستان، احمد الجنید از کشور یمن، سیدعابد رضا نوشاد از کشور هند حضور دارند و به شعرخوانی می‌پردازند.

در این برنامه بخش ویژه‌ای به شهید سردار قاسم سلیمانی اختصاص دارد و غلامرضا صنعتگر خواننده، قطعاتی با موضوع مقاومت ایران را اجرا می‌کند.

همزمان با برگزاری این شب شعر نیز نمایشگاه کاریکاتور با موضوع غزه و تصویرسازی و طراحی پوستر از ۲۹ دی تا ۸ بهمن در مترو ایستگاه تجریش و شهید بهشتی برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در شب شعر بین‌المللی «مقاومت غزه» می‌توانند یکشنبه ۲۹ دی ساعت ۱۵:۳۰ به فرهنگ‌سرای انقلاب واقع در برگزراه شهید نواب صفوی، خیابان کمیل مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار