فیض الله ناصری به عنوان عضو اصلی هیئت تخلفات آموزش و پرورش استان ایلام منصوب شد

تهران (پانا) - با حکم وزیر آموزش و پرورش فیض الله ناصری به عنوان عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان ایلام منصوب شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فیض الله ناصری به عنوان عضو اصلی هیئت تخلفات آموزش و پرورش استان ایلام منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، حاجی میرزایی وزیر آموزش با صدور حکمی فیض الله ناصری به عنوان عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان ایلام منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب ایشان تصریح شده است: نظر به تعهد، شایستگی ، جناب عالی به استناد ماده (2) قانون رسیدگی به تخلفات اداری به عنوان عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان ایلام منصوب می شوید. ان شاالله با نصب العین قرار دادن وصایای حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و تحقق اهداف دولت کریمه ی اسلامی مبتنی بر رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید برابر ضوابط و شرح وظایف محوله مربوطه انجام وظیفه نمایید.

گفتنی است فیض الله ناصری مسئولیت هایی هم چون دبیری و هنر آموزی ، مدیریت آموزشگاه،کارشناس مسئول مالی ،کارشناس مسئول اداره فنی و حرفه ای ،رئیس گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، رئیس اداره بودجه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام،معاون اداری مالی سرپرستی مدارس خارج از کشور در حوزه آسیای میانه، روسیه و ترکیه، معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام و عضویت در شورای آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است در اجرای ماده 6 آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش استان ایلام فیض الله ناصری به عنوان رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش استان ایلام انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار