یوسف بهارلو:همت عالی فرهنگیان و دانش آموزان شهرستانهای استان تهران درکاهش آلام هموطنان عزیزسیل زده

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اقدامات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جهت جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو:همت عالی فرهنگیان و دانش آموزان شهرستانهای استان تهران درکاهش آلام هموطنان عزیزسیل زده

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در مناطق سیستان و بلوچستان اظهار کرد: قطعا در چنین روزهای دشواری ،فرهنگیان و دانش آموزان شهرستانهای استان تهران ، هموطنان آسیب دیده در سیل استان سیستان و بلوچستان را تنها نخواهند گذاشت و با کمکهای انسان دوستانه خود در جهت رفع نیازهای این عزیزان تلاش خواهند کرد.

او در ادامه با اشاره به برآورد مایحتاج ضروری و مورد نیاز این عزیزان از منابع استانی سیستان و بلوچستان تاکید کرد : مناطق 21 گانه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، با همیاری و همدلی مجموعه عزیز فرهنگیان این استان اقدام به تشکیل ستاد جمع آوری کمکهای مردمی و دانش آموزان نموده ، که این کمکها پس از جمع آوری طی دو مرحله به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

این مقام مسئول با توجه به ضرورت اقدام فوری در این خصوص بیان کرد : همکاران محترم مناطق ضروری است با توجه به اهمیت موضوع و نیاز فوری هموطنان آسیب دیده نسبت به تسریع در ارسال کمکهای مردمی تا صبح دوشنبه 30 دی نود وهشت اقدام نمایند.

بهارلو همچنین به توزیع فرم کمکهای نقدی داوطلبانه در بین همکاران فرهنگی در استان اشاره کردو افزود : همکاران محترم فرهنگی که داوطلب کمک به هموطنان آسیب دیده در سیل استان سیستان و بلوچستان می باشند می توانند بصورت داوطلبانه یک روز از حقوق خود را به این کار خیر و انسان دوستانه اختصاص دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایتهای فرهنگیان و دانش آموزان عزیز استان بتوانیم گوشه ای از آلام هموطنان عزیز سیل زده را التیام بخشیم.

این ستاد با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی ، معاونت تربیت بدنی و سلامت ،روسای ادارات مشارکتهای مردمی،تعاون،خدمات و پشتیبانی ،مجمع خیرین مدرسه ساز و سازمان دانش آموزی تشکیل گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار