کمک 1500 میلیون ریالی خیّرین نیشابوری به حوزه سلامت

نیشابور (پانا)-رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22بهمن نیشابور از کمک 1500 میلیون ریالی خیّرین نیشابوری به حوزه سلامت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک 1500 میلیون ریالی خیّرین نیشابوری به حوزه سلامت

امیدرضا امینی در این خصوص به خبرنگار پانا گفت: به همّت خانواده نیک اندیش مرحومه ربابه بخشعلی در اقدامی خداپسندانه یک دستگاه اتوآنلایزر به ارزش 770میلیون ریال و همچنین به همّت خانواده مرحوم قهرمان زاده با پیگیری ساعی سلامت آقای هدایتی یک دستگاه کواگولومتر به ارزش 179 میلیون ریال به آزمایشگاه این مرکز اهدا شد.

وی افزود: خیّر نیک اندیش سلامت علی اکبر بشری یک دستگاه هولتر فشار خون به ارزش 180میلیون ریال را برای بررسی فشار خون بیماران قلبی به درمانگاه تخصصی عطار اهدا کرد.

این متخصص قلب در ادامه از همیاری خیّر نیک اندیش آقای کیانی فر (مدیرعامل شرکت لبنیات نوبر) در خصوص تجهیز بخش سی سی یوی بیمارستان به دستگاه کولر گازی به ارزش 75 میلیون ریال و از کمک خانواده های مرحوم آقا بزرگ حسینی، مرحوم جاوید منش، مرحوم حاج یدالله کوثری، حاج محمد گلشنی و عطار نژاد جهت تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش های شیمی درمانی، قلب و سایر بخش های درمانی به ارزش 420 میلیون ریال نیز تقدیر کرد.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22بهمن در پایان از خیرینی که جهت خرید تجهیزات پزشکی قدم در راه خیر گذاشتند، تقدیر کرد و افزود: کار نیکوی انفاق و کمک به درمان بیماران بی بضاعت موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب بندگان خاص خود می کند و امیدواریم این فرهنگ خیر در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار