بازدید بهارلو ازمرکزجمع آوری مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

تهران (پانا) - محسن بهارلو، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل شهر تهران ازمرکزجمع آوری مدارک پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بهارلو ازمرکزجمع آوری مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، محسن بهارلو، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل از مرکز جمع آوری مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی بازدید و از نحوه اجرای کار مطلع گردیده و یادآور شد: جدول زمان بندی ادامه مدارک برادران و خواهران داوطلب از تاریخ 98/10/21 آغاز گردیده و تا تاریخ 98/11/6 پایان خواهد یافت و داوطلبان دارای شرایط استخدامی مندرج در دفترچه راهنما پس از بررسی های لازم به مرکز معاینات پزشکی و مرکز برگزاری مصاحبه تخصصی معرفی خواهند شد.

وی افزود: در همین رابطه، جدول زمان بندی مرکز مصاحبه تخصصی به تفکیک رشته های مربوطه در پورتال اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار گرفته و داوطلبان عزیز می توانند با مطالعه از وضعیت کامل زمان و مکان آن مطلع گردیده و در راس ساعت مقرر با آمادگی کامل حضور یابند.

در پایان بهارلو از نحوه اجرای کار در این مرکز اعلام رضایت و با تعدادی از داوطلبان در محل در خصوص موضوعات مربوطه گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار