در بازدید از مناطق سیلزده؛

روحانی: درکنار مردم سیل‌زده سیستان وبلوچستان هستیم

زاهدان (پانا) - با حضور در جمع مردم سیل‌زده روستای ((کلانی)) بخش دشتیاری شهرستان چابهار گفت در کنار شما مردم سیلزده تا رفع کامل مشکلات پس از سیل هستیم.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
روحانی: درکنار مردم سیل‌زده سیستان وبلوچستان هستیم

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با حضور در روستای «کلانی» بخش دشتیاری شهرستان چابهار اظهار کرد: مطمئن باشید دولت و همه ما در کنار شما هستیم، مشکلات شما را حل خواهیم کرد و شما را فراموش نمی‌کنیم. سیستان و بلوچستان در دولت تدبیر و امید در سطح جهان جایگاه دیگری پیدا کرده است و امروز چابهار برای بسیاری از کشورها مرکز تردد و حمل و نقل شده است.

او ادامه داد: شما مرزبانان عزیز کشور ایران هستید که در یک روستا کنار مرز کشور دوست، پاکستان قرار گرفته‌اید و امروز بخاطر سیل‌زدگی دچار مشکل شده‌اید.

رییس جمهور بیان کرد: بازسازی ویرانی‌ها و درمان مصدومان احتمالی و جبران خسارت‌ها، اقدامات فوری است که باید انجام گیرد.

او افزود: در مسیر بازدید از مناطق سیل‌زده وزیران راه، نیرو و کشور توضیح دادند که در این منطقه نیاز به ساخت پل‌هایی است و جاده‌های ویران شده باید ترمیم و بازسازی شود که این اقدامات با جدیت پیگیری خواهد شد.

روحانی با اشاره به گزارش وزیر نیرو در مسیر بازدید در این مناطق، گفت: خوشبختانه برق روستاها وصل شده و البته مردم این روستاهای سیل زده همچنان با مشکلاتی مواجه هستند که رسیدگی و رفع آن از اولویتهاست.

او در پایان با بیان اینکه همه مسائل و مشکلات شما را بررسی و رفع خواهیم کرد، گفت: همه در کنار هم برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم و در شادی و غم در کنار هم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار