ترویج خصلت جوانمردی از وظایف اعضاء انجمن های اسلامی است

یاسوج (پانا) - نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، ترویج خصلت جوانمردی، صفا، صداقت و غیرت و تقوا در مدارس را از وظایف اعضاء انجمن های اسلامی بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ترویج خصلت جوانمردی از وظایف اعضاء انجمن های اسلامی است

حجت الاسلام علی اکبری در جمع اعضاء انجمنهای اسلامی مدارس استان در یاسوج با تاکید بر ضرورت توجه دانش آموزان به رشد عقلانی گفت: رشد عقلانی با تفکر، اندیشیدن، درست فکرکردن، موضوعات فکری عالی و تقویت بینه فکری و از طریق غنی سازی فکری حاصل می شود.
افزود: دانش آموزان عضو اتحادیه بایستی مجموعه ای از مهارت ها برای ساخت محیط تاثیرگذار اجتماعی و پیمودن مسیر درست را در دستور کار قرار دهند.

او با بیان اینکه فرصت عضویت در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یعنی استفاده از ظرفیت طبیعی و فطری با هم بودن برای همکاری جدی در رشداجتماعی و فکری است افزود: باید انجمن اسلامی در رشد اجتماعی، مهارتی، هنری، عاطفی، معنوی، عقلانی و فکری جوانان و نوجوانان تاثیر بنیادین داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: دانش آموزان عضو اتحادیه بایستی مجموعه ای از مهارت ها برای ساخت محیط تاثیرگذار اجتماعی و پیمودن مسیر درست را در دستور کار قرار دهند.
علی اکبری با بیان اینکه گام دوم اننقلاب را می توان در دهه فجر امسال به نمایش گذاشت گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال می توانند گام دوم انقلاب را به خوبی تبیین کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار