تکمیل یادمان‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی با اشاره اینکه یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکمیل یادمان های شهدا است گفت: تخصیص اعتبار مورد نیاز و تسریع در تکمیل یادمان های در دست احداث باید در دستور کار مدیران مسئول قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل یادمان‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

محمدمهدی شهریاری تداوم راه و مکتب شهدا را در گرو توجه به سیره آنان در مردمداری و انقلابی بودن دانست و گفت: امروز بیش از پیش به ترویج ارزشهای والای شهدا در راستای تقویت وحدت و همدلی در کشور نیاز داریم.


وی همچنین ضمن ابراز همدردی با شهدای استانی در سانحه هواپیمایی اوکراین تصریح کرد: تکمیل موزه دفاع مقدس و احداث یادمان شهدا سهم بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.


استاندار آذربایجان غربی با اشاره اینکه یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکمیل یادمان های شهدا است گفت: تخصیص اعتبار مورد نیاز و تسریع در تکمیل یادمان های در دست احداث باید در دستور کار مدیران مسئول قرار بگیرد.


شهریاری همچنین با تأکید بر اجرای برنامه های ترویجی خلاقانه و تاثیر آن در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از تلاشهای انجام گرفته توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شهرداری در خصوص اقدامات ترویجی در حوزه ایثار و شهادت قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار