بارش برف و باران محورهای مواصلاتی ۱۳ استان

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران خبر داد و گفت بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۳ استان کشور گزارش شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران محورهای مواصلاتی ۱۳ استان

سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضع محورهای شمالی به پانا گفت: ترافیک در محور هراز(مسیر شمال به جنوب) محدوده مبارک آباد و محور تهران-پردیس وبالعکس حدفاصل جاجرود تا بومهن نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تردد در محور های چالوس،فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است، ادامه داد: در محور هراز و چالوس بارش برف و آزادراه قزوین - رشت بارش باران و محور فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا شهرک جهان نما و محدوده گرمدره و در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضع جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، قم، مازندران، اصفهان، البرز و زنجان و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های ایلام، کردستان، گیلان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

وی تاکید کرد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار