فرماندار ویژه میانه؛

فرهنگیان بعنوان مطلعین جامعه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فرهنگ سازی و ایفای نقش کنند

میانه(پانا) - معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت:فرهنگیان بعنوان قشر زحمتکش، دلسوز و مطلعین جامعه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فرهنگ سازی و ایفای نقش کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان بعنوان مطلعین جامعه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فرهنگ سازی و ایفای نقش کنند

محمدرضا مشایخی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه لزوم آگاه سازی برای حضور حداکثری رای اولی ها در انتخابات و انتخاب اصلح را از دیگر وظایف فرهنگیان برشمرده اضافه کرد: با اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، ایجاد فضای امن و شفاف توام با وحدت رویه و انسجام هر چه بیشتر، در برگزاری این رخداد بزرگ سیاسی سرافراز شده و تمامی توطئه های دشمنان و معاندین نظام را نقش بر آب خواهیم نمود.

وی انتخاب اصلح را سبب تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مقتدرانه توام با علم و تدبیر در راستای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر ایران و اقتدار روزافزون نظام در مسائل عمومی داخلی و اقتدار آن در میادین بین المللی خواند.

فرماندار ویژه میانه در ادامه با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش و تقدیر ازعملکرد اعضای شورا در کنار سایر دستگاههای متولی برای برگزاری هر چه بهتر پروژه مهر که منجر به برتری شهرستان در میان مناطق برخوردار شد افزود: هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش هم افزایی بین دستگاهها و اعضای این شورا و مهمتر از آنها تحقق مشارکتهای مردمی در این نهاد اساسی و نظارت مردم بر موضوع آموزش عمومی در حوزه آموزش و پرورش است.

وی نظم و انضباط مسائل در حوزه آموزش و پرورش را از دیگر تبعات مثبت تصمیمات شورای آموزش و پرورش عنوان نمود.

مشایخی، پیگیری موضع افزایش سهمیه بنزین در جهت رفع دغدغه فرهنگیان در این خصوص ، پیگیری برای اجرای طرح شهردار مدرسه جهت مشارکت دانش آموزان در ایفای وظایف شهروندی، آماده سازی کامل استخر دانش آموزی برای افتتاح در دهه مبارک فجر، ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در طرح یاریگران زندگی با محوریت آسیبهای اجتماعی بویژه مواد مخدر را از مواردی دانست که باید از سوی شورای آموزش و پرورش مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.

فرماندار ویژه میانه بر لزوم ارائه برنامه های خود مراقبتی و مهارتهای زندگی در بین قشر دانش آموزی تاکید کرده، تامین سوخت لازم و رعایت ایمنی لازم در برخی مدارس روستایی را از دیگر خواسته ها عنوان نموده در پایان خواستار کیفیت بخشی به وضعیت خدمات ارائه شده به دانش آموزان مدارس روستایی از طریق خدمات خرید آموزشی شد.

در پایان از آقای عبادی موسس و مدیر مدرسه غیرانتفاعی عرفان به خاطر کمک به زلزله زدگان و اعضای شورای آموزش و پرورش به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار