اهمیت دادن به آموزش و پرورش باعث کاهش آسیب های اجتماعی و تربیت شهروند مطلوب می شود

زبرخان (پانا) - به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش مدیر و پرسنل اداره آموزش و پرورش زبرخان در نمازجمعه اسحاق آباد حضور یافتند و رئیس این اداره در خصوص هفته شوراهای آموزش و پرورش در بین نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت دادن به آموزش و پرورش باعث کاهش آسیب های اجتماعی و تربیت شهروند مطلوب می شود

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد سلیمانی و جان باختگان سانحه هواپیمایی گفت: امروز همه ما سردار سلیمانی هستیم و اجازه نخواهیم داد که دشمنان تعرضی به خاک کشورمان ایران بکنند.

سید مجتبی تاراش با اشاره به هفته شوراهای آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: یکی از قوانین خوبی که در سال ۱۳۷۲ تصویب شد قانون شوراهای آموزش و پرورش است و ظرفیت های خوبی برای آموزش و پرورش فراهم کرده و قطعا مشارکت و کمک سازمان ها، نهادها و خیرین در حوزه های مالی، پشتیبانی و فکری به آموزش و پرورش می تواند بسیار تاثیرگذار و منشاء اثر باشد و منجر به ارتقاء کمی و کیفی خدمات آموزشی و پرورشی خواهد شد.

تاراش افزود: مشارکت تمام ارکان مملکت در مسئله آموزش و پرورش بسیار مهم است و اگر قرار هست در جامعه ای رشد اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی بیفتد باید به نهاد عظیم آموزش و پرورش توجه ویژه ای شود.

او ادامه داد: اگر میخواهیم آسیب های اجتماعی ما کم شود و رشد مطلوبی برای فرزندان ما در مدارس اتفاق بیفتد، مشارکت دیگر نهاد ها و از همه مهمتر حمایت خانواده ها را میطلبد و خروجی آموزش و پرورش اگر شهروند خوب باشد جامعه ی مطلوب و سالمی خواهیم داشت.

سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه اسحق آباد بیان کرد: طبق آمار دادگستری زبرخان، پرونده های ورودی به دادگاه این منطقه کاهش داشته است و اگر به آموزش و پرورش خوب پرداخته شود و دانش آموزان خوبی تربیت شوند مطمئنا دیگر پرورنده ای در دادگاه نخواهیم داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان با اشاره به مشارکت خوب خیرین این منطقه یادآور شد: در مهرماه امسال برای نخستین بار در زبرخان هیچ مدرسه ای دارای محوطه خاکی نداشتیم و به همت خیرین و اولیا دانش آموزان و بسیج این اتفاق خوب محقق شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار