معاونت برادران اتحادیه انجمن های اسلامی استان خراسان شمالی:

بیانیه گام دوم، نقشه راه 40ساله دوم انقلاب اسلامی است

فاروج (پانا) - معاونت برادران اتحادیه انجمن های اسلامی استان خراسان شمالی، جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب که با حضور مدیران و معاونین پرورشی دبیرستان های دوره دوم فاروج در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم، نقشه راه 40ساله دوم انقلاب اسلامی است

در رابطه با هدف از برپایی این نمایشگاه ها گفت: برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب یکی از بهترین برنامه های تربیتی و انتقال دهنده محتواهای فرهنگی و مذهبی است که با هدف آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب و شناخت دشمنان اسلام در سطح مدارس متوسطه دوم و با همکاری دانش آموزان و راهنمایی های مدیران، معاونین پرورشی و دبیران مدارس برپا می گردد.

جواد پاک افزود: در اجرای این طرح، بزرگ ترین دستاورد برپایی نمایشگاه انقلاب با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، انجام همه تحقیق، پژوهش، نگارش، ساخت دست سازه، خلاقیت، تولید محتوا، روایت گری، پاسخ به شبهه های مختلف و ... توسط دانش آموزان است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به وجود شکاف نسلی بین متولدین دهه 80 و اواخر دهه 70 به جهت ارتباط کم آنان با موضوع های جنگ، امام و شور و نشاط انقلابی، که جمعیت قابل توجهی بوده و کم هم نیستند و از طرفی هم دشمن حساب و کتاب و جنگ روایت ها و ادراکی را برای آنان ایجاد کرده است.

پاک افزود: در جامعه امروزی ما، دشمنان خارجی و داخلی با ایجاد شبهه در بین جوانان در برخی موارد همچون ماجرای منافقین، فتنه سال های 88 و 96 ، عوض نمودن جای جلاد با شهید، موضوع هسته ای، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حضور ایشان در عراق و ... نتوانسته ایم مفاهیم و ادبیات انقلاب اسلامی را به نسل پایه انتقال بدهیم و دشمنان با ابزار رسانه و نفوذ کانال ها و شبکه های اجتماعی در بین جوانان و تریبون دار شدن آنان و بیان حرف های خود در این فضا، باعث تغییر و تحول بسیاری در مفاهیم و سبک زندگی بچه ها شده است.

معاونت برادران اتحادیه انجمن های اسلامی استان خراسان شمالی گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه دادن آمار نیست بلکه آشنایی همه دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب و راوی بودن برای انقلاب است به همین منظور عوامل برپایی نمایشگاه ها می توانند با مراجعه به سایت مدرسه انقلاب دات کام محتواهای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

وی در پایان از انتخاب 4 آموزشگاه به عنوان نمایشگاه برتر مدرسه انقلاب از بین نمایشگاه های ایجاد شده در دبیرستان های پسرانه و دخترانه متوسطه دوم در سطح استان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار