زرتشتیان یزد به یاری سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شتافتند

یزد(پانا)- رییس انجمن زرتشتیان یزد گفت: یک کامیون حامل کمک‌های مردمی زرتشتیان یزد شامل آب معدنی، موادغذایی ، بهداشتی و پتو به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
زرتشتیان یزد به یاری سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شتافتند

به گزارش ایرنا سپنتا نیکنام روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: کار جمع‌آوری کمک‌ها همچنان توسط انجمن زرتشتیان ادامه دارد که نسبت به ارسال آن اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: کمک به هموطنان یک وظیفه انسانی است که همواره مدنظر زرتشتیان است و همانند سایر حوادث گذشته با قوت ادامه دارد.

این مسوول اظهار داشت: این انجمن آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی است تا بعد از برنامه‌ریزی بر حسب ضرورت نسبت به ارسال آن اقدام شود.

نیکنام گفت: انجمن زرتشتیان در کنار سایر هموطنان وظایف خود را به سیل‌زدگان کشور به خصوص در سیستان و بلوچستان پیگیری می‌کند.

بارندگی روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه جاری در سیستان و بلوچستان سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و وارد آمدن خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، زیرساخت‌ها و اراضی کشاورزی شهرستان‌های جنوبی استان بویژه چابهار، کنارک و نیکشهر شده است.

استان یزد حدود ۶ هزار زرتشتی دارد که در شهرهای یزد، اردکان و تفت ساکن هستند. این استان بر اساس سرشماری آبان ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار