امام جمعه شهر قدس:سیلی سخت پاسداران انقلاب اسلامی به امریکا درعین الاسد، ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم کوبید

شهرقدس (پانا) -نماز جمعه بیست و هفتم دی نود وهشت شهرقدس به امامت امام جمعه و با حضور مردم منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهر قدس:سیلی سخت پاسداران انقلاب اسلامی به امریکا درعین الاسد، ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم کوبید

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی و توجه به ذات اقدس پروردگار در تمام حالات زندگی با اشاره به ولایتمداری‌های حضرت زهرا سلام الله علیها بیان کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از حریم امامت و ولایت به هر شکلی که میتوانستند دفاع کردند و تابع فرمایشات حضرت بودند.

او ادامه داد: یکی از راه‌های رعایت تقوای الهی مشارکت در کارهای خیر و خداپسندانه است. وضعیت سیل که در مناطق جنوبی کشور پیش آمده، سیل محبت نیز به راه افتاده و رهروان راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید در راه مشارکتهای اجتماعی و کمک به مردم فعالیت داشته باشند و در این راستا قرارگاه محرومیت زدایی در شهرستان قدس نیز تشکیل شده و کمکهای جمع آوری شده مردمی را به مناطق سیل زده می رساند.

خطیب نماز جمعه شهر قدس اذعان کرد: جانباختگان سانحه‌ هواپیمایی به لطف مقام معظم رهبری (مدظله العالی)شهید محسوب شدند و بیانات این سانحه به‌صورت شفاف توسط فرمانده شجاع و با شهامت هوافضای سپاه، بیان شد. سرداران پر افتخار نیروهای مسلح به ویژه سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۴۱ سال پس از انقلاب، دوران دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف امنیت کشور را تامین کردند و در مقابل داعش ایستادند و خطر را از مردم دفع کردند و نقش آفرینی‌هایی بسیاری در علم و فناوری و تسلیحات نظامی داشتند.

حجت الاسلام جوکار، تصریح کرد: سرداران سپاه پاسداران در مقابل دشمن با قاطعیت، با صلابت و شجاعت و اقتدار سینه سپر می کنند در مقابل ملت با تواضع و شهامت و صداقت حاضر می شوند، مصداق بارز آیه شریفه أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ هستند. پاسداران، پاسدار انقلاب اسلامی اند و دشمن نسبت آنها خشمگین است. تشییع پیکر شهدای مقاومت خشم امریکا و رژیم صهیونیستی را به فوران درآورد در این تشییع انقلابی به پا شد و دنیا به هم ریخت و جبهه مقاومت به صحنه آمد و ماندگار شد.

او افزود: سیلی سخت پاسداران انقلاب اسلامی به امریکا در عین الاسد، ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم کوبید. سانحه هوایی، شیرینی سیلی سخت شکست دشمن را بر مردم تلخ و سنگین کرد. دشمن پس از این اتفاقات سوار بر موج شد و برای انتقام از سپاه و انقلاب و سکان دار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای خواست انتقام بگیرد و از تجمعات دانشجویی سو استفاده کرد. سفیر انگلیس در این تجمع بسیار ترسید. دشمن نمیداند که اگر خون جریان انقلابی را به جوش آورد چه بلائی به سرشان خواهد آمد.

امام جمعه شهر قدس گفت: از سرداران شجاع و با صداقت پاسداران انقلاب اسلامی تشکر میکنیم و صداقت آنها را می‌ستاییم و در حمایت از آنها راهپیمایی می کنیم. مردم اجازه نخواهند داد که دشمن از خون مظلوم شهدای سانحه هوایی استفاده کند. حضور سفیر خائن و بی‌شرم انگلیس را محکوم میکنیم و ار همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی میخواهیم نسبت به اخراج سفیر خائن انگلیس از کشور اقدام جدی به عمل آورد.

حجت الاسلام جوکار، افزود: نظر مردم بر این است که همانطور که در سال ۵۸ سفارت امریکا تسخیر شد الان هم نباید اجازه داد که سفارت انگلیس تبدیل به لانه جاسوسی و مرکز براندازی نظام شود. امریکا به دنبال خونخواهی نیست و به دنبال خونخواری و انتقام گرفتن از نیروهای مسلح مخصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. حضور آمریکا در منطقه یعنی بی ثباتی، بحران زایی و ایجاد اختلافات میان کشورهای منطقه است و طبق تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، آمریکا باید از منطقه غرب آسیا و خاورمیانه اخراج شود.

او در ارتباط با نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تعدادی از کاندیداها تایید صلاحیت و تعدادی احراز و تعدادی رد صلاحیت شدند و شورای نگهبان برای هرکدام دلایلی دارد و فرصتی نیز برای شکایات قانونی داده شد. شورای نگهبان، شواری نگهبان، نگهبان قانون اساسی است و بی‌طرف است. رد و تایید صلاحیت‌ها از همه جناح‌ها بوده . مردم از شورای نگهبان انتظار دارند که فیلترهای انتخاباتی سخت تر شود و با دقت بیشتری بررسی کاندیداها انجام شود تا جلب اعتماد افزایش یابد و به راحتی کاندیدای مورد نظر را انتخاب کنند. از کاندیداها میخواهیم که مُر قانون را رعایت کنند.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار