امام جمعه بهاباد :

ما یک سیلی به آمریکا زدیم و انتقام هنوز وجود دارد

بهاباد (پانا ) امام جمعه بهاباد با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، هیمنه آمریکا را درهم شکست گفت : ما یک سیلی به آمریکا زدیم و انتقام هنوز وجود دارد چرا که آمریکا مرکز فساد است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ما یک سیلی به آمریکا زدیم و انتقام هنوز وجود دارد

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد که با شکوه خاصی در مسجد جامع اقامه شد با تسلیت به خانواده‌هایی که در سانحه هواپیما و مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت عزیزان خود را از دست دادند وبا بیان اینکه خطای حادثه هوایی نباید بهانه‌ای برای تضعیف نیروهای مسلح ما شود گفت: سپاه پاسداران چنان موشکی به چشم شیطان یعنی آمریکا زدکه با خوردن این موشکها چشم شیطان کورشد و ما در عمل این را فهمیدیم که هدفمان چه بوده است .

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی خواب را از چشمان سران تروریست آمریکایی و اذناب منطقه‌ای آن‌ها برده‌اند گفت : همین قدرت است که پیام‌های مرتجعین عربی را به واشنگتن گسیل می‌کند تا مبادا تجارت‌خانه‌هایشان آماج موشک‌های ایران قرار بگیرد و یا نتانیاهو را مجبور به بیان دروغی بزرگ می‌کند که این رژیم در جریان ترور حاج قاسم نبوده و نباید در متن درگیری‌ها قرار بگیرد. همه این التماس‌ها و ناله‌ها به این دلیل است که سران شرور عربی-عبری می‌دانند که تنها باید دقایقی از شلیک یک موشک تا نابودی کامل انتظار بکشند.

حجت الاسلام ابراهیم بشکانی تصریح کرد : حملات به پایگاه‌های آمریکا دقت و قدرت موشک‌های ایرانی را به جهان ثابت و بار دیگر تاکید کرد که ایران هیچ حمله‌ای را بدون پاسخ نمی‌گذارد، خواه این حمله از جانب تروریست‌های داعش باشد یا از جانب نظامیان تروریست آمریکایی. از سوی دیگر عدم پاسخ آمریکا به سیلی سخت ایران، نشان‌دهنده عجز واشنگتن در کارزار نبرد و اختلاف فاحش آمریکا در حرف و عمل بود.

وی به موضوع مدیریت افکار در جوامع مختلف اشاره کرد و اظهارداشت : دشمن شماره یک ما آمریکا با مدیریت افکاری که داشت تونست سردار سلیمانی رابه شهادت برساند و سبب سقوط هواپیمای اوکراینی نیز بشود وقطعا با این مدیریت افکاربود کا آمریکا موفق شد دست به چنین تروریستی بزند .

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه سپاه با پرتاب موشک به پایگاه نظامی آمریکا یعنی عین الاسد درعراق ازاین اقدام چه دستاوردهائی را برایش داشت افزود : چندین دستاوردمهم وجود داشت اول اینکه شکست صنعت مخابرات و الکترونیک آمریکا شد دوم شکست از صنعت موشکی خود در جریان جنگ سوم ایجاد امنیت پایداردرایران وچهارم تست عملیاتی موشکها بود .

رئیس شرای فرهنگ عمومی بهاباد بابیان اینکه آمریکا با این کارها سایه جنگ را از بین برد افزود : مابااین کارسایه جنگ راازبین بردیم و آمریکا جرات هیچ گونه حمله نظامی به کشورماراندارد.

خطییب جمعه بهاباد به اقدام اخراج نیروهای آمریکائی از عراق اشاره کرد و افزود : نیروهای عراقی که در پایگاههای نظامی هستند باید هر چه زودتر خاک کشور عراق راترک کنند .

وی با تسلیت به شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی مخصوصا شهید امیرحسین قربانی بهابادی و با تأکید بر این که این اتفاق سبب افتخار ایران و سرکوبی آمریکا در دنیا و به‌ویژه منطقه شد گفت: سانحه سقوط هواپیما با این که امتحان الهی به‌شمار می‌آمد دل همگان را به شدت آزرد.

وی تاکید کرد: تنها کسی که در مقابل استکبار جهانی ایستاد و سیلی محکم زد، ایران اسلامی و سپاه عزیز بود و باید قدر نیروهای مسلحمان را بدانیم.

اما م جمعه بهاباد با تسلیت شهادت دخت پیامبر گرامی اسلام(ص) وایام فاطمیه دوم اظهار داشت: حضرت زهرا(س) نمونه بارز ولایتمداری بود و در این راه تلاش‌های زیادی کرد تا جامعه آن زمان را آگاه کند.

وی برحضور گسترده مردم در مراسمهای ایام فاطمیه تاکید کرد و از مردم ولایت مداربهاباد خواست تا دراین مراسمها شرکت کنند .

درمراسم نماز جمعه این هفته بهاباد کمیته امداد امام خمینی ره با مستقر کردن صندوقهائی کمک های مردم را برای مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان جمع آوری می کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار