واکنش مقامات ایرانی به جوسازی رسانه‌های عربی: ایران آماده میزبانی از تیم‌های آسیایی است

تهران (پانا) – دو مقام مسئول در فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال به جوسازی رسانه‌های عربی درباره میزبانی ایران از تیم‌های آسیایی واکنش نشان دادند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مقامات ایرانی به جوسازی رسانه‌های عربی: ایران آماده میزبانی از تیم‌های آسیایی است

در حالی که طی 24 ساعت گذشته برخی رسانه‌های عربی با نقل قول‌هایی از مقامات فوتبال کویت و به ویژه باشگاه الکویت کویت مدعی شده بودند که دیدار استقلال و الکویت در مرحله دوم انتخابی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی حق میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را به علت عدم امنیت ایران، خواهد گرفت؛ دقایقی قبل دو مقام مسئول به این موضوع واکنش نشان دادند.

ابتدا بهرام امیری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت‌وگویی که با خبرگزاری فارس داشت انتشار این شایعه را جوسازی رسانه‌های عربی توصیف کرد و با تاکید بر اینکه تا به این لحظه از کنفدراسیون فوتبال آسیا دستوری برای لغو یا تعویق بازی استقلال و الکویت به این باشگاه نرسیده است، گفت: معمولاً از این کارها در آستانه بازی‌ها انجام می‌دهند و ما پاسخگوی جوسازی نشریات کویتی‌ نیستیم. ما سعی کردیم شرایط میزبانی را فراهم کنیم و تا امروز همه شرایط مهیا است. پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو دیگر نمایندگان ایران هستند که مطمئناً در ادامه با اینگونه جوسازی‌ها روبه‌رو خواهند شد بنابر این انتظار ما این است که همه کمک کنند تا از این مسیر عبور کنیم.

اما امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال هم موضوع گرفته شدن میزبانی از ایران را قویا تکذیب کرد و گفت: ایران آمادگی میزبانی از حریفان را به طور کامل دارد و در سال های گذشته این موضوع به کرات اثبات شده است. برگزاری بی نقص و به یادماندنی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته در تهران و در حضور جمع زیادی از مدیران ارشد بین المللی از مصداق های این موضوع است.

علوی در ادامه اظهاراتش خبر از ورود وزیر ورزش و جوانان در این ماجرا برای اطمینان دادن به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و گفت: در این ارتباط، وزیر ورزش هم به صورت کتبی تضامین امنیتی لازم درباره میزبانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است. شایسته است کنفدراسیون فوتبال آسیا با عنایت به موضوع آمادگی همیشگی ایران در بحث میزبانی از تیم های خارجی در برابر هرگونه مطالب غیر واقع در این خصوص بایستد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار