رخشانی‌مهر: تا دو روز آینده ۵۰ کانکس به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد با دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای برطرف کردن نیاز اولیه مدارس، تعداد ۵۰ کانکس بارگیری و ظرف دو روز آینده به استان سیستان و بلوچستان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر:  تا دو روز آینده  ۵۰ کانکس به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مهر الله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه‌ و تجهیز مدارس کشور هدف از سفر خود به جنوب این استان را بررسی و ارزیابی میزان خسارات ناشی از سیل اخیر اعلام کرد و گفت: به همین منظور و با هدف کاهش خسارات و آسیب‌های مترتب بر مدارس، اعتبار ویژه‌ای به اداره کل نوسازی مدارس استان ابلاغ شده تا در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

او از انجام تعمیرات جزئی و اساسی مدارس آسیب دیده با کمک خیرین مدرسه‌ساز خبر داد و گفت: با حضور خیرین و رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور مشابه اقدامات و برنامه‌های سیل استان‌هایی چون گلستان، خوزستان و لرستان عمل خواهیم کرد و موضوع تخریب و بازسازی مدارس آسیب دیده را در سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیگیری خواهیم کرد.

رخشانی‌مهر افزود: با دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای برطرف کردن نیاز اولیه مدارس، تعداد ۵۰ کانکس بارگیری و ظرف دو روز آینده به استان می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار