رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به پانا خبر داد: 

برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای و آزاد و فرنگی دانش‌آموزان در اسفند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از امضای تفاهم‌نامه این فدراسیون با فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و‌ کشتی پهلوانی و برگزاری مسابقات مشترک کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای دانش‌آموزان در اسفند خبر داد. 

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای و آزاد و فرنگی دانش‌آموزان در اسفند

حسین بابویی در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا درباره برنامه‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برای آموزش حفظ محیط زیست به دانش‌آموزان گفت: «یکی از برنامه‌هایی که اکنون براساس اسناد بالادستی موظف هستیم در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی انجام دهیم آشناکردن دانش‌آموزان با مفاهیم محیط زیست است. در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان، شرکت‌کنندگان نخبگان حوزه ورزش هستند و به همین خاطر در این مسابقات باید زمینه‌ای فراهم می‌کردیم تا این نخبگان با مفاهیم‌ محیط‌زیست آشنا شوند.»

او ادامه داد: «کاشت درخت و حفظ و نگهداری گونه‌های در حال انقراض جانوری، بهداشت محیط، تفکیک‌ زباله و ... از مواردی بوده که در کنار ورزش به دانش‌آموزان آموزش داده شده و از آن‌ها خواسته بودیم که براساس شرایط هر استان این مفاهیم را در عمل اجرا کنند. گزارش اقداماتی هم که دانش‌آموزان انجام داده‌اند به زودی آماده خواهد شد و در اختیار همگان و به ویژه کمیته ملی المپیک قرار خواهد گرفت.»

او به تفاهم‌نامه‌های اخیر این فدراسیون با موزه ملی المپیک و کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: «موزه ملی المپیک کمتر از یک سال است که در کمیته ملی المپیک افتتاح شده است، تفاهم‌نامه‌ای که فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با این مرکز امضا کرد برای آشناکردن دانش‌آموزان با افتخارات ورزش کشورمان بوده است. طی این تفاهم‌نامه دانش‌آموزان با اتفاقات و افتخارات ورزش کشورمان در طول تاریخ آشنا خواهند شد.»

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: «ما همچنین تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و‌ کشتی پهلوانی هم منعقد کردیم تا بتوانیم هم در حوزه آموزش نیروی انسانی، توسعه کانون‌های این رشته و هم برگزاری مسابقات مشترک فعالیت‌هایی را انجام دهیم. در همین زمینه در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در اسفند مسابقات کشتی زورخانه‌ای و‌ کشتی آزاد و فرنگی را برگزار کنیم.»

بابویی افزود: «در دهه فجر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی و کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای را برگزار خواهیم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار