معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان:

تشکل های دانش آموزی بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند

شیروان(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شیروان در جمع مربیان پیشتاز شرکت کننده در دوره ضمن خدمت مدیریت کلاس درس در محل سالن اجتماعات کانون های فرهنگی تربیتی سمیه و شهید بهشتی این شهرستان گفت: صد در صد برنامه های تربیتی آموزش و پرورش با همت تشکل های دانش آموزی سازمان دانش آموزی و زحمات همه شما عزیزان در مدارس برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند

محمد حسین اسلامی افزود: ان شاء الله این کلاس ها برای همه شما مفید باشد و با اطلاعات و آموزش هایی که می بینید آن ها را به دانش آموزان انتقال داده تا آنان نیز سفیرانی برای سایر هم سن و سال های خود در مدارس و خانواده ها باشند.

وی در رابطه با اجرای طرح لاله های روشن نیز اظهار داشت: جشنواره طرح لاله های روشن با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شاخص هر شهرستان در 16 بهمن ماه، به صورت هم زمان با سراسر کشور و در همه مدارس منتخب برگزار می گردد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شیروان با تاکید بر استفاده از ظرفیت تمام تشکل های دانش آموزی در اجرای این طرح گفت: آشنایی دانش آموزان با واژه های ایثار، شهادت، دفاع از ولایت، میهن دوستی، مشارکت جویی، ساخت کلیپ از وصیت نامه و مصاحبه با خانواده شهید منتخب و ... با محوریت دانش آموزان از اهداف اصلی اجرای این طرح می باشد.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان احمدرضا دبدبه، اجرای برنامه حاملان قرآن توسط دانش آموزان پیشتاز آموزشگاه محدثه به مربیگری خانم بتول دوستارمقدم، اجرای برنامه گاردپرچم توسط دانش آموزان پیشتاز دبیرستان نمونه مالک اشتر به سرپرستی یاورمربی اسماعیلی، اجرای مراسم تحلیف مربیان جدید توسط مدرس و مربی پیشتاز خانم فرشته شیرین از دیگر برنامه های این دوره از ضمن خدمت مربیان پیشتاز شهرستان شیروان بود.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار