برگزاری جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب درفاروج

فاروج(پانا)- جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب، با حضور مدیران و معاونین پرورشی دبیرستان های دوره دوم فاروج در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب درفاروج

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج در این جلسه گفت: برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب، باعث رشد و شکوفایی، خلاقیت و توانمندی های دانش آموزان در زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... می شود.

محبوبه حاجی پور مقدم فاروجی افزود: انتظار می رود که ان شاء الله مدیران و معاونین پرورشی مدارس، شرایطی را ایجاد نمایند که همه دانش آموزان در برپایی این نمایشگاه مشارکت داشته باشند.

نماینده مجمع مربیان دانش آموزی و مربی واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فاروج نیز در این جلسه گفت: اهمیت برپایی این نمایشگاه را بدانیم و نسبت به تشکیل گروه ها و آموزش آنان تلاش نماییم.

شیما موسوی با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی برای کشف استعدادهای دانش آموزان است افزود: ضمن دعوت از مخاطبین اصلی هر نمایشگاه، دانش آموزان همان مدرسه هستند.

در برپایی این نمایشگاه در مدارس متوسطه دوم خانم ها رهنما، سیدی، مسعودی، موسوی و آقای صادقی به عنوان مربیان راهنما همکاری خواهند نمود.

در این جلسه احسان عزیزی مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی استان خراسان شمالی، توحید محمدی کارشناس قرآن، معارف، نماز و اردوها و خانم ریحانه زمانی کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز حضور داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار