برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه مربیان پیشتاز درشیروان

شیروان(پانا)- یک دوره کلاس ضمن خدمت به مدت 32 ساعت ویژه مربیان پیشتاز در شهرستان شیروان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه مربیان پیشتاز درشیروان

مدیر اداره دانش آموزی شهرستان شیروان در آیین افتتاحیه این دوره از کلاس ها با بیان گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: مردم دنیا آمریکایی ها را قبل از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد به عنوان یک ابر قدرت جهانی می شناختند اما با جسارت و حمله موشکی ایران به این پایگاه، این ابهت شکسته شد.

محمود دوستار مقدم با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی یک سازمان خصوصی و بین المللی است و در اکثر کشورها این سازمان در کنار آموزش و پرورش فعالیت دارد افزود: در برخی مدارس به مساله آموزش بیشتر پرداخته می شود و موضوع پرورش مقداری کم رنگ شده است و برای اینکه دانش آموزان در زندگی اجتماعی و شخصی خود موفق شوند سازمان دانش آموزی با هدف مهارت آموزی بخشی از این آموزش مهارت ها را به شما مربیان پیشتاز محول نموده است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما هنوز انواع مهارت های زندگی را به بچه ها یاد نداده ایم و می توانیم این مهارت ها را در قالب تشکیلات دانش آموزی پیشتازان، با گذاشتن وقت و صبر و حوصله و نقشی را که داریم به نحو احسن انجام دهیم.

مدیر اداره دانش آموزی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه بسیاری از مهارت های امداد، جهت یابی، آشپزی، گره و چوب بندی و... در طول زندگی به ویژه در مسافرت ها و همچنین مهارت های صف جمع، نغمه ها و فریادهای شادی، حاملان قرآن، گارد پرچم و... در مدارس خیلی مورد استفاده قرار می گیرند گفت:به منظور جذب بیشتر همکاران به عنوان مربیان پیشتاز، ضمن برگزاری کارگاه های ضمن خدمت، به ازای هر یک سال فعالیت و همکاری با سازمان دانش آموزی، یک امتیاز در فرم ارزشیابی برای آنان در نظر گرفته شده است و همچنین در پایان سال تحصیلی تقدیرنامه های وزارتی، استانی و شهرستانی برای آنان صادر می شود.

دوستار مقدم خاطر نشان کرد: مربیان پیشتاز در این دوره با حضور در کلاس های کارگاهی، ضمن آشنایی و فراگیری با تعدادی از مهارت های مورد نیاز، در آزمون تستی پایان دوره نیز شرکت نموده و در صورت پاسخ دادن صحیح به سوالات آزمون، گواهینامه 32 ساعته برای آنان صادر خواهد شد.

تدریس این دوره از کلاس های ضمن خدمت را آقایان احمد احمدزاده زوارم، احمد کاظمی مقدم، حسین محمدی ثانی، حسینعلی ظفری و خانم ها ام البنین ملاعلی نژاد و فرشته شیرین برعهده داشتند.

این دوره از کلاس ها با حضور آقای اسدالله خاکستری معاون امور اداری، و مالی سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی و با همکاری آقای رضا علوی راد کارشناس توسعه پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی و فناوری اطلاعات و خانم ثریا مبارکی مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید سمیه و خانم فاطمه سلمانی برگزار گردید.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار