معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان:

تشکل های دانش آموزی بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند

شیروان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شیروان در جمع مربیان پیشتاز شرکت کننده در دوره ضمن خدمت مدیریت کلاس درس در محل سالن اجتماعات کانون های فرهنگی تربیتی سمیه و شهید بهشتی این شهرستان گفت: صد در صد برنامه های تربیتی آموزش و پرورش با همت تشکل های دانش آموزی سازمان دانش آموزی و زحمات همه شما عزیزان در مدارس برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکل های دانش آموزی بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند

محمد حسین اسلامی افزود: ان شاء الله این کلاس ها برای همه شما مفید باشد و با اطلاعات و آموزش هایی که می بینید آن ها را به دانش آموزان انتقال داده تا آنان نیز سفیرانی برای سایر هم سن و سال های خود در مدارس و خانواده ها باشند.

وی در رابطه با اجرای طرح لاله های روشن نیز اظهار داشت: جشنواره طرح لاله های روشن با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شاخص هر شهرستان در 16 بهمن ماه، به صورت هم زمان با سراسر کشور و در همه مدارس منتخب برگزار می گردد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شیروان با تاکید بر استفاده از ظرفیت تمام تشکل های دانش آموزی در اجرای این طرح گفت: آشنایی دانش آموزان با واژه های ایثار، شهادت، دفاع از ولایت، میهن دوستی، مشارکت جویی، ساخت کلیپ از وصیت نامه و مصاحبه با خانواده شهید منتخب و ... با محوریت دانش آموزان از اهداف اصلی اجرای این طرح می باشد.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار