برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و فرهنگیان پیشتاز

هرمزگان(پانا)- معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب : دوره توانمندسازی مربیان و فرهنگیان پیشتاز شهرستان میناب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و فرهنگیان پیشتاز

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب، سعیده کریمی گفت : توسعه مشارکت مربیان پیشتاز به همراه دانش آموزان، زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی و اجرای برنامه‌های علمی و آموزشی با حضور دانش آموزان، تربیت نیروی انسانی کارآمد از مهمترین محورهای این دوره است.

کریمی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت مربیان پیشتاز، تقویت و حمایت از تشکل‌های دانش‌آموزی، توجه به آموزش مربیان و توسعه اردو‌های مختلف دانش‌آموزی از سیاست‌های آموزش و پرورش در شهرستان است.

وی افزود :، مربیان پیشتاز را بازوی توانمند فعالیت‌های پرورشی، تربیتی دانست و بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی این نیروها، شور و نشاط در آموزش و پرورش افزایش یابد.

کریمی بیان کرد : آنچه آینده دانش آموزان را شکل می دهد ودرذهن بچه ها ماندگاری بیشتری دارد فعالیت هایی است که دانش آموز درگروه و تشکیلات مدرسه داشته است .

این مسؤل گفت : مربیان با شرکت دراین دوره با آموزش های تشکیلاتی شامل نظام جمع ، گارد پرچم ، حاملان قرآن ، مخابره با پرچم ، گره زنی ، چوب بندی ، کمکهای اولیه ، امداد ونجات ، چادرزنی و بهداشت آشنا می شوند .

گفتنی است در این همایش بیش از ۱۰۰ نفر از مربیان پیشتاز مرد و زن شهرستان میناب حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار