موکب‌الرضا با ظرفیت پخت ۳۰ هزار غذای گرم در روز در سیستان و بلوچستان استقرار یافت

یزد(پانا)- مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد ازاستقرار موکب‌الرضا یزد با ظرفیت پخت 30 هزار غذای گرم در روز در مناطق درگیر سیل سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
موکب‌الرضا با ظرفیت پخت ۳۰ هزار غذای گرم در روز در سیستان و بلوچستان استقرار یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ مجید صادقی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: موکب‌الرضا که هرساله در ایام اربعین در کربلا مستقر می‌شود و در جریان سیل خوزستان نیز به اهالی آن استان خدمات‌دهی می‌کرد؛ امروز نیز به سمت سیستان و بلوچستان جهت خدمات‌رسانی به مردمی که درگیر سیل هستند حرکت خواهد کرد.

وی افزود: این موکب با کمک بسیج اصناف و بازاریان و خیرین ایجاد شده است و 60 نفر نیروی انسانی در آن خدمات‌دهی می‌کنند، که ظرفیت تهیه 30 هزار غذای گرم در روز را دارد و در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان مستقر خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: بخشی از اقلام موردنیاز این موکب را خیرین تهیه کرده‌اند بخشی را نیز ما با کمک‌های مردمی جمع‌آوری کرده‌ایم و با توجه به اینکه چند روزی که مردم درگیر سیل بوده‌اند غذای گرم استفاده نکرده‌اند و غذاهای آن‌ها بیشر کنسروی‌جات بود که از طریف هلی‌کوپتر به آن‌ها رسانده شده است، این موکب جهت تهیه غذای گرم فردا در مناطق سیل‌زده مستقر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار