فعالیت ۱۰۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌ برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان در یزد

یزد (پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد گفت: فعالیت ۱۰۰ پایگاه در مرکز این استان و در شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق ،بهاباد، خاتم، تفت، میبد و مهریز برای جمع‌آوری کمک‌های مردم به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آغاز شد .

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۰۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌ برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان در یزد

محسن علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزد: این پایگاه‌ها آماده جمع‌آوری انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست هستند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های سیار فردا ( جمعه ) در محل‌های نمازجمعه استان مستفر می‌شوند و کار جمع‌آوری کمک‌ها را انجام می‌دهند.

این مسوول اظهار داشت: کد دستوری ( #۵*۰۳۵*۸۸۷۷ و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱ نزد بانک ملی برای پرداخت کمک‌های نقدی در نظر گرفته‌شده است.

علیزاده بیان داشت: سامانه چهاررقمی (شماره تلفن) ۱۸۱۱ نیز برای پاسخگویی به پرسش مردم پیش‌بینی شده است .

همچنین مسوول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد امروز به ایرنا گفت: تاکنون ۲ دستگاه تریلی حامل کمک‌های مردم نوعدوست و بسیجیان این استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

سرهنگ مجید صادقی افزود: این کمک‌ها شامل یک هزار تخته پتو، ۲۰۰ عدد روفرشی، ۵۰۰ بالش و مقدار قابل توجهی آب‌معدنی ، حبوبات ، موادغذایی و خشکبار است.

وی ادامه داد: برای کمک به مردم سیل‌زده و تامین نیازهای مختلف آنها اعضای موکب انصارالمهدی (عج) استان عازم سیستان و بلوچستان شدند.

مسوول بسیج سازندگی یزد، مهمترین نیاز مناطق یادشده را پتو، مواد عذایی کنسرو شده ، آب معدنی و مصالح ساختمانی ذکر کرد و اظهار داشت: تهیه و ارسال ۲۵۰ دستگاه چادر امدادی از دیگر اقدام‌های انجام شده است.

بارندگی روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه جاری در سیستان و بلوچستان سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و وارد آمدن خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، زیرساخت‌ها و اراضی کشاورزی شهرستان‌های جنوبی استان بویژه چابهار، کنارک و نیکشهر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار