تا کنون :

۱۵ کلاس درس در روستاهای جاسک تخریب شده اند

اطلاعی از سرنوشت چند مدرسه در دست نیست

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: ۶۷کلاس درس در جاسک تخریب شده یا آسیب جدی دیده اند و از برخی مدارس اطلاعی در دست نیست.

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ کلاس درس در روستاهای جاسک تخریب شده اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان هرمزگان موسی دادی زاده سرخابی ضمن بیان این که ۶۷ کلاس درس درجاسک آسیب جدی دیده اند افزود: دربررسی اولیه از مدارس دردسترس ۱۵کلاس درس تخریب شده است که برای دایرشدن کلاس موقت نیازبه تهیه کانکس به همین تعداد است.

او اضافه کرد: ۵۲ کلاس درس در۲۱واحد آموزشی نیزآسیب جدی دیده اند که نیازبه بازسازی دارند.
دادی زاده ادامه داد: حدود۳۵ مدرسه ما که شامل ۷۶ کلاس درس هستند، نیاز به تعمیرات اساسی و همچنین تهیه تجهیزات لازم مانند کولر,کامپیوتر,تجهیزات هوشمند سازی و وسایل آموزشی دارند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان با بیان این که برخی از مدارس سپتیک آنها نشست کرده و سیل وارد سپتیک مدارس شده که می بایست سپتیک آن مدارس دوباره بازسازی شود گفت: دربعضی از مدارس روستایی آب وارد سرویس های بهداشتی شده وگل ولای وارد شده باعث تخریب آنها شده که نیازبه تعمیرات اساسی دارند.
دادی زاده در ادامه عنوان کرد: برخی از مدارس این شهرستان دیوارحیاط آنها دچارتخریب کامل شده است. همچنین دو سالن ورزشی مدارس هم براثر وزش باد شدید سقف آنها بلند شده است و چندین مدرسه نیز با نشست قسمتی از ساختمان روبرو شده اند.

دربرخی از روستاها قسمتی از سقف مدارس دچارتخریب شده است که نیازبه ترمیم ,بازسازی و مقاوم سازی دارند.
دادی زاده خاطرنشان کرد: با ورود آب به سقف برخی مدارس در چندین مدرسه سقف چکه و گچ و رنگ کلاس ها را از بین برده که نیاز به ایزوگام مجدد و رنگ آمیزی و گچ کاری دارند.
این مسئول یادآورشد: به علت بسته بودن راه و جاده های روستایی سایر مدارس، از آنها اطلاع دقیقی در دست نداریم تا از شرایط و وضعیت ایجاد شده درآنها با خبر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار