آیین نواختن نمادین زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش کلات با حضور مسئولین شهرستان

کلات(پانا)-زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش ، با حضور فرماندار شهرستان کلات و رئیس شورای آموزش و پرورش ، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و اعضای شورای آموزش و پرورش کلات ، در آموزشگاه هیئت امنایی شهید حبیبی نواخته شد .

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین نواختن نمادین زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش کلات با حضور مسئولین شهرستان

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای این مراسم‌ ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش ، موضوع مشارکت ها را برگرفته از سند تحول بنیادین دانست و گفت: مشارکت یکی از‌مهم ترین موضوعات شوراهای آموزش و پرورش می‌باشد که در زیر نظام های سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است .

او در ادامه اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش کمک می‌کنند تا موضوعات تربیتی، آموزشی، عمرانی و پرورشی به خوبی انجام شود و باعث می شود تا اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش بیافتد.

مدیر آموزش و پرورش در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب ادارات و اعضای شورای آموزش و پرورش بیان کرد: امیدواریم همچون همیشه با همدلی و همراهی بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت گام‌برداریم.

در ادامه ناصری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش کلات ضمن قدردانی از زحمات کلیه دست اندرکاران شوراهای آموزش و پرورش در مدارس و اعضای شورای آموزش و پرورش ،مدارس شهرستان را توانمند و سرآمد‌ عنوان نمود و گفت : نقش شورا در نظام اسلامی ، مشورت گرفتن و مشارکت عمومی در برنامه هاست. چرا که کشور ما با حضور مردم و هدایت رهبر کبیر انقلاب شکل گرفته است و این نهال در طول چهل سال هر روز تنومند تر و مستحکم تر از قبل شده است .

او در ادامه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جان باختن جمعی از هموطنانمان در حادثه‌هوایی تشریح کرد: تمام کشور های مظلوم دنیا نگاهشان به ایران است و موفقیت ایران ،یعنی موفقیت همه کشور های مظلوم دنیاست . همه ما شاهد بودیم که امریکای جنایتکار فرزند رشید این نظام را که توانست ریشه داغش و تکفیری ها را بخشکاند با نامردی به شهادت رساندند.

مهندس ناصری در پایان افزود:همانطور که خداوند در قرآن کریم وعده داده است ، شهدا زنده اند و خونشان ،جایگاهشان را بالاتر می برند ، دیدیم مردم در پاسخگویی به این جنایت چگونه به صحنه آمدند تا جایگاه نظام را پررنگ تر کنند و شما معلمان عزیز وظیفه ساختن آینده دانش آموزان را بر عهده دارید پس مفاهیم و آموزه های دینی را به درستی به فرزندانمان تعلیم دهید تا با روح و جسمشان عجین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار