به منظور کمک برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان انجام می شود:

برگزاری پویش مهربانی در مدارس خراسان رضوی برای کمک به سیل زدگان

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری پویش مهربانی در مدارس استان به منظور کمک به هموطنان سیل زده خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش مهربانی در مدارس خراسان رضوی برای کمک به سیل زدگان

علیرضا مالک اشرفی گفت: به منظور جمع آوری و ارسال هدفمند کمک های دانش اموزان اولیا و فرهنگیان برای هموطنان سیل زده این پویش فرهنگی و اجتماعی در تمامی مدارس استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در ادارات آموزش و پرورش ستاد کمک به سیل زدگان تشکیل می شود و مشارکت سایر دستگاهها و نهادهای مربوطه در این ستاد مورد نظر است، همچنین از ظرفیت شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان استفاده می شود.
مالک اشرفی با اشاره به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در این پویش اظهار کرد: شماره حساب ۸۸۰۴۰۹۰۲۴ به نام صندوق ولایت جهت واریز کمک های نقدی اعلام می شود.
وی ادامه داد: لوازم مورد نیاز سیل زدگان از جمله لباس و پوشاک نو پتو و زیرانداز مواد خوراکی و غذای بسته بندی شده با تاریخ مصرف مدت دار لوازم بهداشتی مختلف و لوازم التحریر عنوان کمکهای غیر نقدی نیز جمع آوری می شود. همچنین اهدای وسایل لوازم خانگی و برقی قابل استفاده و سالم مانند یخچال اجاق گاز و ... بلامانع است.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هدایا از شنبه ۲۸ دی ماه تا پایان دی ماه در مدارس جمع آوری و تحویل سازمان دانش آموزی ادارات خواهد شد. زنگ پویش مهربانی نیز ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۹ دی ماه در مدارس منتخب ادارات به صدا در می آید.
وی گفت: با توجه به پیشگام بودن فرهنگیان و دانش آموزان استان در کمک به هموطنان و در راستای عمل به فراخوان مقام‌معظم رهبری به دستگاه های دولتی و مجموعه های مردمی برای کمک بیشتر به سیل زدگان انشاالله بتوانیم برای جبران بخشی از خسارت های وارد شده به مردم جنوب شرق کشور گام موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار