انعقاد تفاهم نامه میان معاونت آموزش ابتدایی و سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشوردر مشهد

مشهد (پانا)- آئین انعقاد تفاهم نامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی و معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر در مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه میان معاونت آموزش ابتدایی و سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشوردر مشهد

رضوان حکیم زاده در این نشست که با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی و معاونین آموزش ابتدایی کشور برگزار شد، گفت: برگزاری این نشست مشترک، راه رسیدن به آموزش و پرورش تلفیقی فراگیر را هموار می کند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر با بیان اینکه انسان ها در قبال یکدیگر مسئولیت دارند و باید به رشد هم کمک کنند اظهار کرد: دانش آموزان عادی در کنار دانش آموزان با نیاز های ویژه فرصت انسان بودن، مسئولیت پذیر بودن و رشد و تربیت را پیدا می کنند.

وی افزود: نگرش دانش آموزان عادی به دانش آموزان با نیاز ویژه باید تغییر کند و این تغییر نگرش و یادگیری رفتار با این دانش آموزان از برنامه های معاونت آموزش ابتدایی است

حکیم زاده تصریح کرد: برای آموزش خانواده دانش آموزان با نیاز های ویژه نیز باید آموزش و پرورش برنامه داشته باشد و آموزش های لازم به آنها داده شود

حکیم زاده ایران را یکی از کشورهای پیشگام در بحث سنجش بدو ورود دانش آموزان دانست و اظهار داشت: طرح سنجش تقریبا به صد درصد نزدیک شده است و اگر بتوانیم سنجش را دوسال به عقب برده و از چهارسالگی شروع کنیم مداخلات ما به هنگام تر خواهد شد.

وی در پایان گفت: از مهمترین چالش های دانش آموزان با نیاز های ویژه، دانش آموزان روستایی هستند که از خدمات آموزشی کمتری بهره مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار