سومین نمایشگاه برق، الکترونیک و انرژی‌های نوین در یزد

یزد(پانا)- چندین شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای و تکنولوژی های خود را عرضه کرده اند .

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سومین نمایشگاه برق، الکترونیک و انرژی‌های نوین در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر نمایشگاه‌های استان با بیان اینکه انواع سیستم‌های روشنایی، سیم و کابل، تابلو‌های برق، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق در این نمایشگاه عرضه شده است، گفت: در این رویداد صنعتی ۶۰ شرکت آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های خود را عرضه کرده اند.
بوستانی افزود: شرکت‌هایی از یزد، کرمان، اصفهان، تهران، تبریز و مشهد و نمایندگانی از کشور‌های ایتالیا، دانمارک، آلمان و چین در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه استان یزد به عنوان قطب انرژی‌های نوین معرفی شده است، افزود: در این زمینه دستاورد‌های خوبی از استان ارائه شده است.
بوستانی گفت : : حدود ۶۵ درصد تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه در زمینه برق صنعتی، ۲۰ درصد در زمینه الکتروتکنیک و ۱۵ درصد هم در زمینه انرژی‌های نوین و تجدیدپذیر است.
مدیر نمایشگاه‌های استان با بیان اینکه این نمایشگاه از لحاظ کیفیت نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی قدمی در راستای بومی سازی بسیاری از قطعات مورد نیاز در صنعت برق خواهد بود.
این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ تا تاریخ ۲۷ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در کمربندی یزد برای بازید علاقه‌مندان دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار