رمضانی: سیل مهربانی همکلاسی‌های ۲ یکم بهمن با محوریت سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی از برگزاری سیل مهربانی همکلاسی‌های ۲ در روز یکم بهمن در تمام مدارس سراسر کشور با محوریت سازمان دانش‌آموزی خبر داد تا کمک‌های دانش‌آموزان، معلمان و اولیا در اختیار مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان قرار گیرد‌.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: سیل مهربانی همکلاسی‌های ۲ یکم بهمن با محوریت سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی درباره برگزاری طرح سیل مهربانی ۲ به پانا گفت: بعد از حادثه تلخی که برای سه استان خوزستان، گلستان و لرستان پیش آمد، تصمیم گرفتیم تا از ظرفیت تشکل‌ها و شوراهای دانش‌آموزی بتوانیم در راستای جریان سازی و کمک کردن به خانواده‌ها و دانش‌آموزان استفاده کنیم.

او افزود: در این صورت فرهنگ هم نوعی، کمک به دیگران و آموزش زندگی برای دانش‌آموزان را مورد تاکید قرار دادیم.

رمضانی اشاره کرد: در سیل مهربانی یک خوشبختانه این کار با استقبال خوب خانواده‌ها، مدیران، معلمان و دانش‌آموزان مواجه و یک کمک بسیار خوبی برای این سه استان ارسال شد همچنین کمک‌هایی برای مناطق شرق مازندران که آسیب دیده بودند از کمک این دانش‌آموزان در اختیار آنان قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی گفت: برای استان سیستان و بلوچستان و تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه همه نهادها و سازمان‌ها باید بسیج شوند تا به مردم خوب این استان کمک کنند ما سیل مهربانی همکلاسی‌های ۲ را کلید زدیم تا این طرح را با محوریت سازمان دانش‌آموزی و چهار تشکل انجام دهیم.

او اضافه کرد: سیل مهربانی همکلاسی‌ها در روز یکم بهمن به طور سراسری در مدارس استان‌های کشور برگزار می‌شود انتظار داریم معلمان، خانواده‌ها و به ویژه دانش‌آموزان و دانش‌آموزان عضو تشکل‌ها با تمام ظرفیت خود در این کار ورود پیدا کنند زیرا مردم خوب سیستان و بلوچستان مرزبانان ایران اسلامی هستند.

او افزود: مردم سیستان و بلوچستان در سخت‌ترین شرایط توانستند از نظام دفاع کنند انتظار داریم به کمک آنان بپردازیم و استان‌ها ستادهای استانی خود را برای انجام این کار فعال کنند.

رمضانی گفت: در معاونت پرورشی در کنار تشکل‌های دانش‌آموزی به سازمان دانش‌آموزی کمک خواهیم کرد چرا که این سازمان همانند سایر تشکل‌ها دارای یک ظرفیت خوب نیروی انسانی است که در این حوزه در بخش شرایط بحران و امداد و نجات آموزش ویژه دیده‌اند.

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی گفت: در سیل مهربانی‌ها این فرهنگ نهادینه شده است که دانش‌آموزان می‌توانند کارهای بزرگ را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار