کتب درسی نیاز مبرم دانش آموزان سیل زده جاسکی

هرمزگان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جریان ادامه بازدید هایش از مدارس سیل زده شهرستان جاسک گفت: دانش آموزان مدارس شهرستان جاسک علاوه بر سایر نیازها، نیاز مبرم به کتاب درسی دارند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کتب درسی نیاز مبرم دانش آموزان سیل زده جاسکی

موسی دادی زاده سرخایی با اعلام این مطلب عنوان کرد: در ادامه بازدید از مدارس شهرستان جاسک بخصوص مدارسی که امروز امکان دسترسی به آنها فراهم شد، مشخص شد که تعداد قابل توجهی از دانش آموزان این شهرستان درتمام پایه های تحصیلی علاوه برسایر نیازها به کتاب درسی نیز نیاز مبرم دارند.
او خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع بلافاصله از طریق تماس تلفنی دستور داده شد تا سریعا نسبت به تامین کتابهای درسی مورد نیاز آنان از طرق مختلف ازجمله کتابهای سنوات گذشته سایر دانش آموزان استان ، موجودی کتب سال جاری که دراختیار ادارات یا مدارس می باشد و نیز تهیه کتب جدید اقدام شود.
دادی زاده همچنین ادامه داد: در همین راستا صبح امروز موضوع جمع آوری کتب سنوات گذشته به مناطق استان اعلام و نسبت به پیگیری سایر ظرفیتها، مسئولین مربوطه در حال پیگیری هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تاکید کرد: سرعت در جمع آوری و توزیع بین دانش آموزان عزیز جاسکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مدیران محترم آموزش و پرورش نواحی و مناطق در این زمینه اهتمام لازم داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار