مترو روز جمعه رایگان است

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با توجه به برگزاری نمازجمعه این هفته پایتخت به امامت رهبر معظم انقلاب و به منظور تسهیل در رفت و آمد نمازگزاران کلیه خطوط مترو در روز جمعه رایگان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مترو روز جمعه رایگان است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به برگزاری نمازجمعه این هفته پایتخت به امامت حضرت آیت الله خامنه ای ،گفت: خدمات شرکت مترو از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه تا پایان اقامه نماز در کلیه خطوط رایگان است و بعد از پایان مراسم نمازجمعه نیز مسافران از ۲ ایستگاه شهید بهشتی و مصلای امام خمینی (ره) بصورت رایگان می توانند برای رسیدن به مقاصد اولیه خود استفاده کنند.

وی افزود: روز جمعه با توجه به حجم مسافران تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش خواهد داشت تا نمازگزاران و مسافران راحت تر از این وسیله حمل و نقل ریلی استفاده کنند و همچنین در صورت نیاز قطارهای فوق العاده در تمامی خطوط اعزام می شود.

خدمات اتوبوسرانی پایتخت

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در اطلاعیه ای از تمهیدات و اختصاص اتوبوس برای تسهیل در رفت و آمد نمازگزاران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده: این اتوبوس ها در مسیرهای چهارراه تهرانپارس، یافت آباد، شهرک ولیعصر(عج)، میدان خراسان، پایانه خاوران، شهرک شهید محلاتی، پایانه علم و صنعت میدان نبوت، بازار دوم نازی آباد، ابوذر ،‌ میدان آزادی، شهرک شهید باقری، تهرانسر، میدان شهرری، فلکه سوم دولت آباد و ۱۳ آبان (شهید رجایی) درنظر گرفته شده است.

در این اطلاعیه تاکید شده که پس از پایان مراسم شرکت‌کنندگان گرامی به مبادی اولیه بازگشت داده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار