فلاحت‌پیشه: مجلس سنا به استیضاح ترامپ رای نمی‌دهد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مجلس سنا به استیضاح ترامپ رای نمی‌دهد، اما بدون شک استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان باعث شد که رئیس جمهور آمریکا تا انتخابات ریاست جمهوری به دنبال جبران تبعات آن باشد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فلاحت‌پیشه: مجلس سنا به استیضاح ترامپ رای نمی‌دهد

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خانه ملت، در پاسخ به سوالی درباره استیضاح رئیس جمهور آمریکا از سوی نمایندگان مجلس سنا، گفت: تلاش مجلس سنا بر این بوده که استیضاح ترامپ در دستورکار نمایندگان قرار نگیرد.

وی در ادامه افزود: استیضاح ترامپ از سوی دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا تاثیر بسزایی دارد، در حال حاضر ترامپ تا زمان انتخابات تلاش خود را انجام می‌دهد که تبعات منفی استیضاح را در اذهان رای دهندگان آمریکایی محو کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: قطعا مجلس سنا به استیضاح ترامپ رای نمی‌دهد، اما بدون شک استیضاح باعث می‌شود که رئیس جمهور آمریکا تا انتخابات به دنبال جبران تبعات این استیضاح باشد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب تصریح کرد: استیضاح ترامپ ربطی به تبلیغات رسانه‌ای ندارد، بلکه باید آن را یک واقعیت متصور کرد؛ چراکه ترامپ بسیاری از ساختارهای موجود در آمریکا را زیرپا گذاشته است که همین امر هم باعث استیضاحش شد، اما این امکان وجود دارد که به دلیل مقتضیات حزبی، استیضاح در مجلس سنا به نتیجه نرسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار