یادواره شهدای معلم و دانش آموز در مدرسه شاهد شهید تهرانی مقدم منطقه 17

تهران (پانا) - یادواره شهدای معلم و دانش آموز برگزار شد. در این مراسم، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، محمود کلهری، شهردار منطقه ، سرهنگ کریمی، فرمانده ناحیه حبیب بن مظاهر، خانواده معظم شهدا، ائمه جماعت، کارکنان مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین سایر ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی منطقه در دبستان پسرانه شاهد شهید تهرانی مقدم حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای معلم و دانش آموز در مدرسه شاهد شهید تهرانی مقدم منطقه 17

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس، مدافع حرم و بویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و اجرای برنامه های متنوع (سرود همگانی و مداحی توسط دانش آموزان و قرائت شعر توسط شاعر فرهنگی) از خانواده معزز شهدا و فرزندان جانبازان و آزادگان تجلیل به عمل آمد.

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه17 در این مراسم گفت: یکی از اسناد بالادستی مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری سند تحول بنیادین است که دانش آموزان بصورت متوازن در ساحت پنج شش گانه ساحت آموزشی، تربیتی، اعتقادی، اجتماعی و ساحتی بعنوان فعالیت های هنری و ورزشی مورد توجه قرار دهند.

او افزود: فعالیت و شرکت دانش آموزان در یادواره های شهدا، اردوهای راهیان نور، دیدار با خانواده شهدا همه در جهت تحقق ساحت اعتقادی و تربیتی و اجتماعی است و مدرسه بهترین جایی است که دانش آموزان می توانند این مهارت ها را یاد بگیرند. یکی از کارهای خوب و ماندگار در منطقه 17 دارالشهدای 4000 شهید جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره شهدا است که امسال افتتاحیه بیستمین یادواره شهدا در دبستان شهید دکتر تهرانی مقدم در حال برگزاری است.

نیکبخت در پایان ضمن تشکر از تمامی همکاران دبستان تهرانی مقدم گفت: سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گنجینه بزرگ و الگوی موفق برای سربازان رشید اسلام است. امیدواریم فضای بوجود آمده در جهت استقرار نظام جمهوری اسلامی را حفظ نمائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار