طرح تعویض فرش‌های کهنه با نو در نمایشگاه فرش

تهران (پانا) - مدیراجرایی نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف از طرح تعویض فرش‌های کهنه با نو در نمایشگاه فرش دستباف خبر می‌دهد و می‌گوید متاسفانه کشورهایی مانند چین، افغانستان و برخی از کشورهای دیگر طرح و نقشه ایران را کپی‌برداری کرده و به نام فرش ایران در بازار جهانی به فروش می‌رسانند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح تعویض فرش‌های کهنه با نو در نمایشگاه فرش

صفر حسن‌زاده، مدیراجرایی نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف گفت:‌ این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم تولیدکنندگان از سراسر کشور از جمله شهرهای تبریز، قم، خوی،‌ اردکان،کاشان، اصفهان، نائین و کاشمر و ترکمن برگزار شده است.

وی افزود: فرش‌های مختلف با طرح و نقشه متفاوت در این نمایشگاه عرضه شده‌اند و طرح تعویض فرش نو و کهنه نیز یکی از فرصت‌هایی است که مخاطبان می‌توانند از آن استفاده کنند.

حسن‌زاده با بیان اینکه نمایشگاه از تاریخ 18 تا جمعه 27 دی‌ماه درحال برگزاری است که ساعت بازدید از آن 11 صبح تا 9 شب است، اظهار کرد: نمایشگاه فرش و تابلو فرش در محل دهکده المپیک دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر تحریم‌ها و کوتاهی دست بازرگانان از برخی از بازارهای خارجی گفت:‌ متاسفانه کشورهایی مانند چین، افغانستان و برخی از کشورهای دیگر طرح و نقشه ایران را کپی‌برداری کرده و به نام فرش ایران در بازار جهانی به فروش می‌رسانند.

مدیراجرایی نمایشگاه فرش و تابلوفرش گفت: در گذشته فرش‌های سنتی و بافت‌های روستایی و عشایر و قشقایی مشتری خوبی در بازار جهانی داشت اما به دلیل کاهش میزان صادرات رونق بازار این نوع از فرش‌ها نیز کم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار