سهم ۲۱ درصدی محصولات کشاورزی از صادرات لرستان

خرم‌آباد(پانا)- معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۲۱ درصد از صادرات استان محصولات کشاورزی است، گفت: ستاد توسعه گیاهان دارویی با هدف افزایش و توسعه این محصولات تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سهم ۲۱ درصدی محصولات کشاورزی از صادرات لرستان

اسد عبدالهی در ستاد توسعه گیاهان دارویی لرستان با اشاره به اینکه شرایط استان برای کشت گیاهان دارویی و گلخانه‌ای مناسب است، اظهار کرد: بخش عمده صادرات استان محصولات کشاورزی است که باید با توسعه گیاهان دارویی و گلخانه‌ای صادرات در این بخش افزایش یابد.

او با بیان اینکه اکنون ۲۱ درصد از صادرات استان محصولات کشاورزی است، تصریح کرد: ستاد توسعه گیاهان دارویی و گلخانه‌ای با هدف افزایش و توسعه این محصولات و روند صادرات تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه متراکم‌ترین و متمرکزترین باغات انار کشور در لرستان است، افزود: در گذشته پرورش ماهی و عسل همچنین دیگر محصولات تا اینقدر پیشرفت نکرده بود اما باتوجه به لزوم توسعه کمک شده است و در همه این بخش‌های مرتبط با کشاورزی پیشرفت کرده ایم.

عبدالهی با اشاره به اینکه باید به توسعه گیاهان دارویی و گلخانه‌ای کمک کنیم، یادآور شد: بخش گیاهان دارویی کشت و صنعت آماده شده و باید فعال شود و همچنین شرکت عمران توسعه لرستان برای بازاریابی و بسته بندی گیاهان دارویی اقدام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار