خداحافظی با کارت های تلفن در همدان

همدان (پانا) - مدیر مخابرات منطقه همدان از تبدیل کارت های تلفن به کارت دائمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
خداحافظی با کارت های تلفن در همدان

مدیر مخابرات منطقه همدان گفت:
نیازمندان به کارت تلفن همگانی تنها با یک بار مراجعه به امور مشترکین مراکز مخابراتی در سطح استان کارت تلفن همگانی خود را فعال و برای همیشه از آن استفاده کنند.
از آنجا که همه ساله مبالغ زیادی صرف تهیه و توزیع کارت های تلفن همگانی می شد و این کارت ها بعد از اتمام اعتبار، بلااستفاده و در حقیقت تبدیل به زباله می شد، با توجه به نیاز جامعه شرکت مخابرات ایران با توسل به نو آوریهای کارشناسان ایرانی در اقدامی ابتکاری کارت های تلفن را به کارت دائمی تبدیل کرد که همانند سیم کارت قابل شارژ و استفاده مجدد خواهد بود.
با توجه به این که افراد سودجو با سوء استفاده از نیاز افراد، کارت های تلفن را با مبالغ بسیار گزاف در اختیار آنان قرار داده و اقدام به ایجاد بازار سیاه می کردند، با اجرای این طرح علاوه بر جلوگیری از انباشت زباله های غیر قابل تجزیه در طبیعت، فعالیت واسطه ها و دلالان در این بخش نیز پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی مخابرات مشترکین از این پس می توانند با شارژ کارت خود چندین و چند بار از آن استفاده کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند که عبارتند از:
١- صدور کارت تلفن به نام شخص.
٢- قابلیت شارژ کارت.
٣- امکان خرید شارژ برای کارت تلفن خود و دوستان.
٤- قابلیت مشاهده کارکرد کارت تلفن.
٥- قابلیت مسدود سازی کارت در صورت مفقودی، سرقت و خرابی.
٦- امکان انتقال شارژ به سایر کارت های تلفن شخص.
برای فعالسازی کارت تلفن قدیمی و یا کارت جدید می توان به یکی از مراکز مخابراتی مراجعه کرده و پس از ثبت کارت به نام مشتری، رمز ٤ رقمی اختصاص را دریافت کرد که بعد از آن استفاده از کارت تلفن با وارد کردن رمز ٤ رقمی مقدور است.
طریقه استفاده از کارت تلفن نیز اینگونه است که ابتدا کارت خود را وارد کرده سپس رمز ٤ رقمی را ارسال و پس از رؤیت پیام ''لطفاً شماره گیری نمایید'' می توان تماس با مخاطب مورد نظر را برقرار کرد.
شارژ کارت های تلفن به قرار زیر است:
در هر کارت جدید مبلغی به عنوان شارژ اولیه وجود دارد و در صورتی که کارت قدیمی فعال شود شارژ موجود در آن قابل استفاده است.
در صورت نیاز به شارژ مجدد نیز ٣ روش وجود دارد:
١- مراجعه به مراکز مخابراتی.
٢- مراجعه به سایت www.tci.it.
٣- خرید شارژ از طریق تلفن همراه و با استفاده از کد *٢٠٢٠#
در صورت مسدود شدن کارت، انتقال مبلغ شارژ به کارت جدید امکان پذیر است.
در صورت مفقودی کارت یا فراموشی رمز باید به مراکز مخابراتی مراجعه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار