برگزاری همایش طب سنتی و اسلامی در منطقه 12

تهران (پانا) - اولین همایش گفتمان حجاب وعفاف با موضعیت طب سنتی واسلامی با هماهنگی کریوند، معاون پرورشی منطقه۱۲ و بسیج فرهنگیان و مشهدی کاظمی، کارشناس بهداشت منطقه 12، در سالن اجتماعات آموزشگاه موتلفه با حضور شاه منصوری ، مدیر کل منطقه فرهنگیان مناطق استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش طب سنتی و اسلامی در منطقه 12

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12تهران، همایش طب سنتی اسلامی با حضور شاه منصوری مدیر منطقه،کریوند معاون پرورشی و کرد افشاری متخصص طب سنتی در سالن همایش مدرسه موتلفه اسلامی برگزار گردید.

شاه منصوری مدیر منطقه با تأکید بر اهمیت نقش الگویی آموزش و پرورش گفت: معلم با تربیت دانش آموزان باعث تحول جامعه می شود و جامعه ای پویا و با نشاط است که مدارس و دانش آموزانی شاد و سر حال داشته باشد و پیشرفت یک جامعه را متأثر از آموزش و پرورش دانست.

وی افزود: همانطور که پیشینیان گفته اند عقل سالم در بدن سالم است ما باید برای دانش آموزان فضایی شاد و مفرح فراهم نماییم و با کمک از متخصصین امر و با ارائه برنامه غذایی مناسب در سلامت دانش آموزان نیز کوشا باشیم.

در ادامه کرد افشاری منشأ علم طب را علم الهی ذکر کرد و گفت: این علم با توصیه های انبیای الهی به بشر آموزش داده شده است.

وی گفت: بهترین شیوه سلامتی انسان را در نوع تغذیه دانست و برای دانش آموزان ویژه ایام امتحانات نسخه های تغذیه سالم تجویز کرد.

این متخصص طب سنتی راهکارهایی برای افزایش حافظه، مزاج شناسی و انواع طبع، تغذیه سالم وپاکسازی بدن وحالات روحی بیان کرد.

در انتهای جلسه وی پاسخگوی سئوالات همکاران فرهنگی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار