برگزاری‌کارگاه‎‌توانمندسازی مهارت‌های عمومی درس تربیت بدنی ویژه ‌مدیران مدارس ناحیه دو شهرری

شهر ری(پانا) –- کارگاه‎‌توانمندسازی مهارت های عمومی درس تربیت بدنی‌ ویژه مدیران مدارس باحضوردکتر محمد جواد برزگر مدرس این دوره آموزشی و کارشناس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن فدک اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری‌کارگاه‎‌توانمندسازی مهارت‌های عمومی درس تربیت بدنی ویژه ‌مدیران مدارس ناحیه دو شهرری

حجت‌عباسی‌سرپرست‌معاونت پرورشی وتربیت بدنی ناحیه دو شهر ری، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، شهادت سردار رشید اسلام وشهادت جمعی از هموطنان عزیزمان براثر صانحه هوایی، با اشاره به ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی و بالا بردن کیفیت برنامه های درس تربیت بدنی در مدارس گفت: در حال حاضر حدود 80 معلم تربیت بدنی متخصص عهده‌دار برگزاری کلاس‌های درس تربیت بدنی در مدارس هستند.
عباسی‌ در ادامه سخنانش در مورد اهمیت درس تربیت بدنی گفت: از آنجایی که سند تحول بنیادین اهداف والایی را در ساحت زیستی و بدنی تعریف نموده است و وظایف خطیری را به عهده مدرسه و معلم تربیت بدنی گذاشته است، جهت دست یابی به این اهداف باید با برگزاری دوره‌های بازآموزی آنها را با روش‌های نوین تدریس آشنا کرد و زمینه به‌روز رسانی اطلاعات و توانمند سازی معلمان را فراهم نمود که در نهایت نسلی را تربیت کنیم که برای آینده کشور منشا اثر باشند.
محمدجوادبرزگر مدرس این دوره به تبیین برنامه‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در رابطه با توسعه فعالیت‌بدنی در مدارس و اجرای هر چه بهتر فوق برنامه‌های درس تربیت بدنی پرداخت.
او با اشاره به تغییر نگرش مدیران مدارس نسبت به کلاس درس تربیت بدنی و ارائه راهکارهای اجرایی به اهمیت نقش مدیران در هر چه بهتر برگزار کردن کلاس درس تربیت بدنی تاکید کردند.
/خبرنگار:مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار