«پایتخت 7» ساخته نخواهد شد

بحران ریزش مخاطب در صداوسیما وارد فاز جدید می‌شود

تهران (پانا) – با انصراف قطعی دو بازیگر اصلی سریال «پایتخت» از همکاری با صداوسیما به نظر می‌رسد فصل ششم نقطه پایان سریال «پایتخت» باشد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
«پایتخت 7»  ساخته نخواهد شد

طی روزهای اخیر، بعد از اهانت به رخشان بنی‌اعتماد فیلمساز برجسته سینمای ایران در یک برنامه تلویزیونی که منجر به ایجاد موجی از واکنش‌های منفی در میان مردم خصوصا جامعه هنرمندان شده است برخی بازیگران و عوامل فعال در تولید سریال‌ها و شوهای تلویزیونی در پیام‌های خود ضمن اعتراض به این رفتار صداوسیما اعلام کردند که بعد از این با رادیوتلویزیون همکاری نخواهند کرد. محسن تنابنده و احمد مهرانفر از بازیگران مجموعه پرمخاطب پایتخت که این روزها مشغول ساخت «پایتخت ۶» برای پخش از تلویزیون در نوروز 99 هستند ازجمله این هنرمندان هستند.

محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال «پایتخت» در واکنش به این رفتار تلویزیون در گفت‌وگویی به فیلم نیوز گفت: ««در پی توهین هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد اعلام می‌کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم و گرنه می‌خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم.»

احمد مهرانفر، بازیگر نقس ارسطو، نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرد که «پایتخت۶» آخرین حضور او در تلویزیون خواهد بود و به دلیل توهین‌های که به سینماگران معتبر و محترم شده او نیز دیگر به هیچ عنوان در سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های صداوسیما حاضر نخواهد شد.

در پی درگذشت خشایار الوند، فیلمنامه‌نویس «پایتخت»، حضور محسن تنابنده در تیم نویسندگان این مجموعه ادامه سریال را میسر کرده است. حال بعد از خداحافظی یک نویسنده و دو بازیگر اصلی سریال «پایتخت» که یکی از پرمخاطب‌ترین شوهای سال‌های اخیر تلویزیون بود، نه تنها ادامه تولید این سریال برای فصل‌های بعد نامحتمل می‌نماید، به نظر می‌رسد بایکوت صداوسیما از سوی هنرمندانی که سال‌ها با شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی همکاری می‌کردند، صداوسیما و بحران ریزش مخاطبانش از این تاریخ وارد فاز جدیدی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار