تشییع شهید امیرحسین قربانی از جان باختگان سقوط هواپیمای اوکراین در تفت و بهاباد

یزد(پانا)- زمان مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیما به دلیل همزمانی با تشییع شهید امیرحسین قربانی بهابادی به دوشنبه ۳۰ دی تغییر یافت.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تشییع شهید امیرحسین قربانی از جان باختگان سقوط هواپیمای اوکراین در تفت و بهاباد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه با شناسایی اجساد شهدای حادثه سقوط هواپیما، پیکر شهید امیرحسین قربانی بهابادی به استان یزد منتقل و در شهرستان‌های تفت و بهاباد تشییع می‌شود اظهار کرد: با توجه به اینکه مراسم تشییع فردا صبح از ساعت 9 در تفت و 14 در بهاباد انجام می‌شود، زمان مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیما که قرار بود فردا صبح در حظیره برگزار شود، تغییر کرد.

او ادامه داد: این مراسم از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح روز دو شنبه 30 دی ماه از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 9 صبح در مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ارتباط با مراسم‌های تشییع و خاکسپاری هم گفت: پس از اینکه مراسم تشییع در شهرستان‌های تفت و بهاباد برگزار شد، پیکر این شهید در گلزار شهدای تفت و در جوار قبر مطهر دایی شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار