مجوز عقد قرارداد پرسپولیس با ستاره اروپایی صادر شد

تهران (پانا) – با اعلام مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، باشگاه پرسپولیس می‌تواند با ستاره ایرلندی قرارداد امضا کند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مجوز عقد قرارداد پرسپولیس با ستاره اروپایی صادر شد

در حالی که باشگاه تراکتورسازی تبریز طی روزهای اخیر بارها تاکید کرده بود که هیچ تیمی در فوتبال ایران نمی‌تواند با آنتونی استوکس ستاره ایرلندی و سابق این تیم قرارداد امضا کند، اما امروز فریبرز محمدزاده این موضوع را رد کرد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌‌وگویی که امروز داشته است درباره عقد قرارداد آنتونی استوکس با پرسپولیس و ادعای مدیران تراکتورسازی مبنی بر اجازه نداشتن پرسپولیس برای عقد قرارداد با این بازیکن گفت: باشگاه تراکتور سال گذشته نامه‌ای به سازمان لیگ و فدراسیون ارسال کرد و نام استوکس را از لیست خود خارج و فدراسیون ITC او را برای تیم بعدی صادر کرد. این پرونده باز است، فیفا و شورای حل اختلاف می‌توانند درباره آن رای دهند. ممکن است استوکس دچار محرومیت شود، زیرا مسئولان تراکتور ادعا کرده‌اند این بازیکن به قراردادش پایبند نبوده است، اما پرسپولیس می‌تواند با این بازیکن قرارداد امضاء کند.

آنتونی استوکس ابتدای فصل گذشته از تیم یونانی آپولون به تراکتورسازی آمد و در نیم فصل اول درخشش خیره کننده‌ای در این تیم داشت اما پس از گذشت نیم فصل با این تیم به مشکل خورد و بنابر ادعای تراکتوری‌ها بدون اجازه این باشگاه راهی ترکیه شد و با تیم آدنا دمیراسپور قرارداد امضا کرد اما چند هفته بعد قراردادش با این تیم فسخ شد.

این مهاجم 31 ساله که برای تیم‌های بزرگی چون ساندرلند، کریستال پالاس، سلتیک و بلکبرن بازی کرده و 6 بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال ایرلند در کارنامه‌اش دارد، بازیکن آزاد است و پرسپولیس بدون دریافت رضایت‌نامه از تیمی می‌تواند با او قرارداد امضا کند اما با توجه به باز بودن پرونده این بازیکن در فیفا، این احتمال وجود دارد که او با محرومیت روبرو شود، موضوعی که قطعا پرسپولیسی‌ها در عقد قرارداد با او مد نظر قرار خواهند داد.

پیش از این و همین چند ماه پیش، سامان قدوس مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیلی تقریبا مشابه 4 ماه از حضور در دیدارهای رسمی محروم شد. قدوس از تیم اوسترشوند سوئد راهی اسپانیا شد و با تیم هوئسکا قرارداد بست اما بدون در نظر گرفتن قراردادش با این تیم اسپانیایی، راهی فرانسه شد و به تیم آمیان پیوست. در نتیجه با شکایت مدیران باشگاه هوئسکا، قدوس از سوی فیفا با 4 ماه محرومیت روبرو شد و چند روز پیش بود که دوران محرومیت او به صورت رسمی به پایان رسید.

ذکر این نکته ضروری است که در صورت محکوم شدن استوکس در این پرونده، پرسپولیس با محرومیت یا جریمه از سوی فیفا روبرو نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار