مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان:

۵۳ مدرسه جاسک آسیب جدی دیده اند

هرمزگان(پانا)-۵۳ مدرسه شهرستان جاسک در سیل چند روز اخیر این شهرستان آسیب جدی دیده اند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
۵۳ مدرسه جاسک آسیب جدی دیده اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخابی ضمن بازدید از برخی مدارس خسارت دیده سیل روزهای گذشته جاسک در جلسه ستاد بحران این شهرستان گفت: حجم سیل شهرستان جاسک در ۵0 سال اخیربی سابقه بوده به طوری که در این سیل بیش از ۵۳ مدرسه خسارت جدی دیده است .

او افزود: قریب به دو هزار دانش آموز مناطق سیل زده به خاطر ورود آب وگل به منازل آنها کتاب و نوشت افزار خود را ازدست داده اند.

دادی زاده ادامه داد: در این سیل خساراتی به تجهیزات و وسایل آموزشی مدارس وارد شد و راه ارتباطی چند روستا قطع شد به نحوی که دانش آموزان مدارس روستاهای مرکزی با مشکل رفت و آمد روبرو هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: آب شرب مدارس خصوصا مدارس شبانه روزی و برق مدارس قطع شده است و بسیاری از مدارس را آب فراگرفته است.

دادی زاده با اشاره به اینکه ۱۱دستگاه کانکس در برخی مدارس تخریب شده نیاز داریم تصریح کرد: دانش آموزان نیاز به لباس گرم و نوشت افزار دارند که امیدواریم با همکاری فرهنگیان داوطلب و دستگاههای اجرایی استان و شهرستان فراهم شود و فرآیند تحصیل در مدارس جاسک هرچه سریعتراز سرگرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار