با افتتاح نمایشگاه آثار ۱۸ عکاس لرستانی؛ هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان ایران در خرم‌آباد آغاز شد

خرم‌آباد(پانا) هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر خرم‌آباد با افتتاح نمایشگاه عکس این رویداد رسماً آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
با افتتاح نمایشگاه آثار ۱۸ عکاس لرستانی؛ هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان ایران در خرم‌آباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری پانا،روز سه شنبه ۲۴ دی ماه، آئین آغاز به کار هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر خرم‌آباد با افتتاح نمایشگاه عکس این رویداد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، معاونین و مدیران ستادی این اداره کل و هنرمندان و علاقه‌مندان به فیلم و عکس در نگارخانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم که با رونمایی از پوستر سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» آغاز شد، ضمن سپاس از دست‌اندرکاران این رویداد، گفت: عکس یک رسانه تأثیرگذار برای انتقال پیام‌های مهم در سطح جامعه است و به تصویر کشیدن یک رویداد در قالب عکس، می‌تواند ضمن ماندگار کردن آن، زوایای پنهان موضوع را پیش چشم مخاطبان خویش قرار دهد.

احمدحسین فتایی تصریح کرد: انجمن سینمای جوانان می‌تواند ضمن شناسایی استعدادهای نوجوان و جوان این حوزه و ارائه آموزش‌های لازم به این هنرجویان، زمینه پرورش هنرمندان بزرگی در عرصه سینما و عکاسی استان را فراهم آورد.

براساس این گزارش، این رویداد در دو بخش فیلم و عکس در حال برگزاری است که در بخش فیلم تعداد ۲۹ فیلم کوتاه از ۲۹ فیلمساز خرم آبادی و در بخش عکس نیز تعداد ۳۵ قطعه عکس از ۱۸ عکاس استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

فیلم‌های این هفته طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴، ۲۵ و ۲۶ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار بهمن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد اکران و سپس جلسه نقد و بررسی برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه هفته فیلم و عکس خرم آباد، عصر روز پنجشنبه ۲۶ دیماه در تالار بهمن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار