سردار توکلی: لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

لرستان(پانا)- مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطالبه مقام معظم رهبری، همه شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سردار توکلی: لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

سردار حبیب الله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستانبا اشاره به اینکه برای مشارکت حداکثری، تنور انتخابات بدون تنش در پلدختر گرم شود، اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطالبه مقام معظم رهبری، همه شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او افزود: از آنجا که دشمن برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی در دوم اسفندماه سال جاری دارد برنامه‌ریزی می‌کند، اگر می‌خواهید راه حاج قاسم را بروید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشید.

سردار توکلی یادآور شد: دشمنان تمام راهپیمایی‌ها، حضور و صحنه‌ها را در ایران رصد می‌کنند و آمار می‌گیرند زیرا حضور مردم برای آنها بسیار مهم و باعث دلسردی آنان می‌شود، از این رو تمام تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم در صحنه‌های انقلاب به کار می‌گیرند.

او همچنین بیان کرد: بر این اساس مردم باید با توجه به تشخیص خود در انتخاب نماینده انقلابی‌تر برای شکست و خواری دشمن و نقش بر آب کردن نقشه‌های آنان حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) استان لرستان، به مشکلات سیل در پلدختر اشاره کرده و گفت: سیل فروردین ماه ۹۸ خسارات زیادی به این شهرستان وارد کرد که علی رغم تلاش همه مسئولان استان و کشور، بخش زیادی از این مشکلات هنوز گریبانگیر مردم است که لازم است مسئولان برای رفع این مشکلات بیش از پیش تلاش کنند.

او به حوادث اخیر در حاشیه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و افزود: این اتفاق بهانه‌ای شد تا آمریکایی‌ها، یک بار دیگر عملیات روانی را به شکل گسترده در ایران با کمک همدستان خود، گروه‌های ضد انقلاب فراری در خارج از کشور و با استفاده از اعتبارات و پول و سرمایه کشورهای منطقه راه بیندازند.

سردار توکلی گفت: امروز دشمن با شبهه انگیزی در فضای افسار گسیخته مجازی در پی ابهام آفرینی و یارگیری برای انتقام حمله موشکی و تأثیرگذاری روی مخاطبان به ویژه جوانان است از این رو جایگاه نهادهای انقلابی به ویژه ولایت و سپاه پاسداران را نوک حمله خود قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) استان لرستان، از مردم ایران اسلامی خواست که همچنان هوشیاری خود را در شناخت نقشه‌های دشمن حفظ کنند تا در آینده گوش به فرمان مقام معظم رهبری مشکلات را یکی پس از دیگری پشت‌سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار