معاون استاندار لرستان: سلسله (الشتر) رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال روستایی را در لرستان دارد

خرم آباد(پانا) - شهرستان سلسله رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را در بین شهرستانهای این استان دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار لرستان: سلسله (الشتر) رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال روستایی را در لرستان دارد

اسد عبدالهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در بازدید از طرح های حوزه جهاد کشاورزی شهرستان سلسله با اشاره به نقش مهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در توسعه روستاها و افزایش تولید و اشتغال، گفت: سال گذشته شهرستان سلسله توانست با ۴۱۰ درصد عملکرد و جذب تسهیلات، رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را در استان به خود اختصاص دهد.

او با اشاره به ظرفیت قابل توجه لرستان در بخش کشاورزی و منابع طبیعی عنوان کرد: ظرفیت استان در تولید برنج، باغات انجیر، انار، گردو و زعفران بسیار مناسب است که این بخشها در حوزه اشتغالزایی بسیار تاثیرگذار هستند.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه کشاورزی در لرستان به سمت محصولات پر سودتر حرکت کرده است، ادامه داد: تاکنون بر خلاف ظرفیت قابل توجه این استان اقدام چندانی در حوزه گیاهان دارویی نشده که باید از این پتانسیل و فرصت نهایت استفاده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز با اشاره به جذب هدفمند تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در لرستان و به‌ویژه شهرستان سلسله، اظهار کرد: در بخش کشاورزی شهرستان سلسله تلاش شده تا این تسهیلات در راستای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرآوری و بسته بندی محصولات تولیدی کشاورزان به کار گرفته شود.

غلامرضا بازدار با بیان اینکه در لرستان ظرفیت هایی وجود دارد که هنوز به بهره برداری نرسیده اند، افزود: باید از فرصت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نهایت استفاده را برای بهره برداری از ظرفیت های بخش کشاورزی استان برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار