وام ازدواج زوجین در سال آینده ۱۰۰ میلیون تومان شد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ می‌گوید بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، به هر یک از زوجین برای ازدواج، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ارائه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
وام ازدواج زوجین در سال آینده ۱۰۰ میلیون تومان شد

به گزارش خانه ملت،‌ شادمهر کاظم زاده در تشریح مصوبات نشست امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 کل کشور، گفت: در این جلسه، بخش هزینه ای تبصره 16 لایحه بودجه مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

نماینده مردم دهلران، آبادانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در لایحه بودجه ارائه شده به مجلس، سقف وام ازدواج را در سال آینده برای هر زوج 30 میلیون تومان در نظر گرفته بود، اما خوشبختانه اعضای کمیسیون تلفیق، میزان وام ازدواج را بسیار افزایش دادند.

وی گفت: بر اساس تبصره اصلاحی 16 لایحه بودجه سال 99، به منظور حمایت از ازدواج جوانان، بانک مرکزی موظف است از محل پس انداز و جاری نظام بانکی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج هایی که تاریخ عقد آن ها بعد از 96/1/1می باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند را با اولویت نخست پرداخت کند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 ادامه داد: بر اساس این مصوبه، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج ها در سال آتی، 500 میلیون ریال با دوره بازپرداخت هفت ساله با اخذ ضامن معتبر و سفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار