برگزاری جلسه پارلمان مشورتی بانوان در شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- جلسه اعضای مجمع عمومی پارلمان مشورتی بانوان با حضور مشاور مدیرکل در امور بانوان استان ،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و کارشناسان دیگر به منظور بررسی عملکرد یک ساله در دفتر مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه پارلمان مشورتی بانوان در شهرستان امیدیه

احمدرضا کرائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اعلام این خبرعنوان کرد:در زمینه افزایش مشارکت بانوان در توسعه پستهای مدیریتی و اداری آموزش و پرورش تلاش ویژه ای داریم وامیدواریم که بتوانیم این بستر را بیش از پیش فراهم کنیم.اوهمچنین تاکید براین داشت که بانوان در اجتماع با حمایت وپشتیبانی در کنارهم می توانندمسیر ترقی وپیشرفت را طی کنند.

در همین راستانیز لیلی نظر پور مشاور اموربانوان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه هدف از مجمع معرفی و شناسایی بانوان فعال می باشد و اینکه حوزه بانوان و خانواده دارای گستره وسیعی است و زنان نقش مهمی در موقعیتهای مختلف دارند ، گفت: زنان در بخش‌های اداری به دلیل طولانی بودن ساعات کاری و جلسات متعدد قابل تقدیر می باشند و اظهار امیدواری کرد که بانوان بتوانند با عملکرد موفق به ارائه توانمندی‌های خود در جایگاه بالاتر قرار گیرند.

گفتنی است دراین جلسه به بررسی مصوبات و عملکرد یک سال گذشته شهرستان امیدیه پرداخته شد و همچنین با انتخاب رئیس پارلمان جدید و برگزاری انتخابات مجدد جهت اعضای جدید به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار