تهرانی‌ها به پویش «در کنار هم باشیم» می‌پیوندند

تهران (پانا) - «در کنار هم باشیم» نام پویشی است که در شهر تهران به‌منظور جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تهرانی‌ها به پویش «در کنار هم باشیم» می‌پیوندند

به‌گزارش ایرنا، پویش «در کنار هم باشیم» نشانه همراهی و همدلی مردم پایتخت با سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان است و به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی شهروندان پایتخت‌نشین برای شهروندان این استان راه‌اندازی شده است.

این پویش که در حال‌حاضر در منطقه ۹ شهرداری تهران راه‌اندازی شده است، آمادگی دارد تا از طریق سراهای محلات، کمک‌های مردمی غیرنقدی سراسر شهر تهران را جمع‌آوری و به‌دست سیل‌زدگان برساند.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران، این پویش در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، کمک‌های مردمی در قالب ملزومات مورد نیازی از جمله وسایل گرمایشی، لباس گرم و مواد غذایی از طریق سرای محلات شهرداری منطقه ۹ جمع‌آوری و در اسرع‌وقت به‌دست هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

بر اساس اعلام این شهرداری، علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های خود را به سراهای محلات شهرداری منطقه ۹ از جمله سرای محله دکتر هشیار، شمشیری، فتح، سرآسیاب مهرآباد،‌ مهرآباد جنوبی، شهید دستغیب، استاد معین و امامزاده عبدالله (ع) تحویل دهند.

بارندگی‌های سیل‌آسای ۲۰۰ میلیمتری و جاری شدن سیلاب در بخش بنت از توابع نیکشهر سیستان و بلوچستان موجب تخریب و بسته شدن راه ارتباطی ۵۲ روستای این بخش ۳۰ هزار نفری به‌ویژه دهستان توتان و مهمدان، منطقه سفیدکوه، سرگوست و دستگرد شده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز در یکصد و نودمین جلسه خود، کمک ۱۰ میلیارد تومانی برای این استان اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار